Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Den som lufter hunden her vill bli skutt.....  (Lest 1001 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Cathrine
Gjest
« på: Juni 06, 2008, 08:58:57 »

http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article1961817.ece
Loggført
Maria
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #1 på: Juni 06, 2008, 09:49:30 »

Hehe de har nok 'driti på draget' med den meldingen. Tror nok fler enn meg blir provosert til å lufte hunden akkurat der  Grin får litt sånn 'epleslang-følelse'  Roll Eyes

Vestkantfolk er nå en egen rase...da vi bodde på Vettakollen gikk naboens settere (Kollenhamstere) fritt løs i nabolaget med et stort hjerte rundt halsen hvor det sto  'ikke rør meg-vi finner veien hjem selv'  Cool
Loggført

Puma de Malandanza
BH Pico vom Haus Mecki SchH I
http://www.mrpico.com
Heidi og Cirka
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: Juni 06, 2008, 09:53:58 »

Jeg bare håper at det ikke blir borte noen folk i området så redningshundene løper der jeg.. Hadde ikke følt meg spesielt trygg på at bikkja var trygg. Er nok gale mennesker i verden.
Loggført

when you try it, you don't want anything else....
Heidi
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: Juni 06, 2008, 10:59:22 »

Jeg bare håper at det ikke blir borte noen folk i området så redningshundene løper der jeg.. Hadde ikke følt meg spesielt trygg på at bikkja var trygg. Er nok gale mennesker i verden.

Jeg forsto skiltet slik at det er hundeeier som blir skutt.....hahaha
Loggført

Den som aldri gjør feil - har intet gjort!!
Wenche Jo
Kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #4 på: Juni 06, 2008, 11:01:41 »

Ja, forsto det slik jeg også...litt sånn "dark" humor de har på vestkanten antageligvis Grin
Loggført
Snusken
Gjest
« Svar #5 på: Juni 06, 2008, 13:03:48 »

Ja, forsto det slik jeg også...litt sånn "dark" humor de har på vestkanten antageligvis Grin

Hehe..

Jeg syns nå de bygårdene som har 2kvm grønnflekk utenfor med ett stk buskas og 5 stk "ikke luft hunden her " skilt er litt morsomme og.
Loggført
Heron
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #6 på: Juni 06, 2008, 14:28:19 »

Trodde ikke at de hadde humor på vestkanten i det hele tatt jeg. Dette viser bare at de har det  Grin
Loggført
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: