|
Snusken
Gjest
|
 |
« på: Juni 13, 2008, 13:16:45 » |
|
Vurderer og melde meg på her men problemet mitt er at jeg ikke har bil.  Leiebil er uaktuelt da det blir svindyrt for perioden, kollektivt er vel heller ikke mye og tenke på. Er det noen som skal oppover og har plass til meg og snusken min?  Det er vel og noe herk og ikke ha bil og plassere hunden mellom man holder på der oppe? Min vil nok bli litt vill av og bli tjora når det er så mye som skjer. Jeg har ev. bur og kansje man kunne kommet i samme gruppe.. Har ikke helt bestemt meg hva jeg skal melde meg på så det er egentlig ikke så nøye om det blir spor eller rundering. Blir det aktuelt dekker jeg drivstoff. Er og intressert i å kansje dele hytte??
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Huffsa
|
 |
« Svar #1 på: Juni 14, 2008, 14:24:13 » |
|
Transport oppover kan muligens ordnes. Jeg kjører fra Oslo. Men skal mest sansynlig med på SchH eller SPH-gruppa, og det er et must å ha bil der oppe for man kjører gjerne et lite stykke ut til de forskjellige terrengene som skal benyttes 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid..
|
|
|
|
Snusken
Gjest
|
 |
« Svar #2 på: Juni 14, 2008, 20:41:57 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Wenche Jo
|
 |
« Svar #3 på: Juni 14, 2008, 21:00:23 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Snusken
Gjest
|
 |
« Svar #4 på: Juni 14, 2008, 21:19:18 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Snusken
Gjest
|
 |
« Svar #5 på: Juni 14, 2008, 21:51:34 » |
|
Det er samme hvem avdeling man hører til for å være regnet som medlem eller? Er jo ingen avd. her jeg bor nå men er vel fremdeles med Oslo.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Marthe
Unghund

Utlogget
Kjønn: 
Extra, malinois
|
 |
« Svar #6 på: Juni 17, 2008, 01:10:22 » |
|
Jeg lurer på om jeg skal melde meg på hvis jeg får med noen jeg kjenner  Er det noen som vet hvem som skal være instruktør på SchH? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ACS
Nyfødt
Utlogget
|
 |
« Svar #7 på: Juni 30, 2008, 20:15:11 » |
|
Jeg tror det er Kim Sørland.. fjorårets Nordiske Mester i IPO! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Huffsa
|
 |
« Svar #8 på: Juni 30, 2008, 22:12:54 » |
|
Det stemmer! Fikk det akkurat bekreftet på mail nå  Mot at det blir minimum 6 hunder på gruppa.. Noen som skal med på SchH her da?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gråtass
|
 |
« Svar #9 på: Juli 01, 2008, 00:43:36 » |
|
Hmm. Det er litt synd at de ikke har fått tak i en godkjent instruktør da, tror det hadde blitt oppfattet som mer seriøst av klubben..
Kim er en dyktig utøver så det er ingen kritikk av han, bare så det er sagt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
-If you don't like the answer, ask a different question!-
|
|
|
|
Hilde
|
 |
« Svar #10 på: Juli 09, 2008, 22:04:18 » |
|
Hallo alle der ute!!! Er det virkelig ingen som vil være med på schutzhund gruppa?  Kurset (gruppe C) står i fare for å bli avlyst da det kun er jeg og to til som er påmeldt. Jeg skulle så gjenne sett at det kom til noen til. Kim er en kjempe flink kar innenfor sporten, og kjempe flink til å lære i fra seg. For meg er det langt viktigere en om han er godkjent instruktør eller ei. mvh Hilde
|
|
|
|
|
Loggført
|
BH SL I IPO II SchH III Brandfjellet's Hot'n Fanzy Hu-Dini av Xazziam
|
|
|
|
Snusken
Gjest
|
 |
« Svar #11 på: Juli 09, 2008, 22:16:23 » |
|
Hallo alle der ute!!! Er det virkelig ingen som vil være med på schutzhund gruppa?  Kurset (gruppe C) står i fare for å bli avlyst da det kun er jeg og to til som er påmeldt. Jeg skulle så gjenne sett at det kom til noen til. Kim er en kjempe flink kar innenfor sporten, og kjempe flink til å lære i fra seg. For meg er det langt viktigere en om han er godkjent instruktør eller ei. mvh Hilde er ikke lysta det står på her, må ta en kronerulling. Fredrikstad ble avlyst så jeg er veldig tilgjengelig denne helgen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Huffsa
|
 |
« Svar #12 på: Juli 10, 2008, 07:57:57 » |
|
Skulle så gjerne kunne dele meg i to, det hadde vært så fint! Har veldig lyst til å være med på SchH, men slik det ser ut i år så har både jeg og poden mest brukt for SPH.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Buffy
|
 |
« Svar #13 på: Juli 10, 2008, 08:34:16 » |
|
Hadde det ikke vært for at vi må på Norway Cup så hadde jeg og Buffy tatt turen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hilde