Sider: 1 [2]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: HJELP!!!!  (Lest 1808 ganger)
0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.
FruJonas
Unghund
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #15 på: Juni 22, 2008, 21:38:54 »

Har du skaffet innedo til ham da? Hvor har han tisset siden sist? Mulig du må til veterinær for å få satt inn kateter.... Ikke for å skremme deg altså....
Loggført

En labrador er ingen sofapute!
Snusken
Gjest
« Svar #16 på: Juni 22, 2008, 23:47:15 »

Har du skaffet innedo til ham da? Hvor har han tisset siden sist? Mulig du må til veterinær for å få satt inn kateter.... Ikke for å skremme deg altså....

Ja jeg får kansje ringe veterinær selvom det er sent.
Kateter er det noe jeg kan få satt inn i buret som en slags toalett, han har ganske god plass i Giant'en sin så det burde være plass til det. Må jeg ha inn rørlegger og da?

Huff, jeg blir litt oppgitt jeg altså. Trudde jeg hadde fått meg brukshund og skulle vært ute og trent og sånn..
Så blir det bare sitte bamse og lukke dører og slå av og på lyset her inne.. Jajaj er jo litt bruks det og kansje..
Hvis jeg lærer han å appportere øl fra kjøleskapet kan han jo bli brukt til noe tross alt..

*skuffet*
Loggført
FruJonas
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #17 på: Juni 23, 2008, 00:12:28 »

Ja, du trenger nok rørlegger,  ettersom han er så stor. Blir fort noen liter når han har holdt seg i 2 dager... Brukshund, ikke fortvil, bare fantasien setter grenser! Og det viktigste er vel at han er LYKKELIG? Det er ikke så nøye med oss mennesker, hunden først, vettu....
Loggført

Buffy
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #18 på: Juni 23, 2008, 10:00:44 »

He he for en hærlig tråd. Får bare inderlig håpe at det ikke er sant... Grin Grin Grin
Loggført
Wenche Jo
Kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #19 på: Juni 23, 2008, 21:36:28 »

Heeer Snusken...er løsningen...

Du kan nå gå tur med bikkja

Og du kan sykle tur med bikkja
Loggført
jeanette.Å.
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #20 på: Juni 23, 2008, 21:58:23 »

Hva med å gjøre som Kose forselo i en annen tråd...

La være å gi schäferen ormkur ...orm var vist nok eneste måte å få "liv" i en schäfer på Wink

Kansje det er noe og vurdere ja, han må jo gå på do snart eller?
Nå regner det ute og når han hører det ligger han bare og gjemmer seg.
Har tenkt på en sånn vogn for hunder, kansje hvis jeg får han oppi en sånn kan jeg få han med ut hvertfall.
Han er jo altfor sterk til at jeg kan dra han med meg også er jeg redd for å skade nakken hans.

hva med å få hunden til en dyretolk eller en psykolog for hund?? det er jo helt merkelig syns jeg da at hunden ikke vil ut..

Noe merkelig tråd da.. og jeg er oxo en av dem som håper at dette ikke er sant... Grin Grin Grin
Loggført
Heidi
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #21 på: Juni 23, 2008, 22:02:32 »

Ser at Wenche har kommet med ett kjempeforslag til løsning Smiley
Forøvrig er jeg usikker på om du har fått rett hund?!?!? Tror du har fått lavin(n)e hund og ikke en stor utehund...............men ikke vet jeg hva du ville ha Wink
kanskje du skal returnere den og bytte den til rett hund(stor utehund) hihihi
Loggført

Den som aldri gjør feil - har intet gjort!!
Snusken
Gjest
« Svar #22 på: Juni 23, 2008, 23:18:16 »

Takk Wenche, der var akkurat sånn vogn jeg tenkte på.
Er det noen som vet hva en sånn koster og hvor man får kjøpt de?

Har nok tenkt på og bytte han inn jeg og Heide, vet du om de tar 3 år gamle hunde i innbytte?

Loggført
Snusken
Gjest
« Svar #23 på: Juni 23, 2008, 23:22:34 »

Har nok tenkt på og bytte han inn jeg og Heide, vet du om de tar 3 år gamle hunde i innbytte?

Glemte og si han er pent brukt da, bare litt lettere "misbrukt" på kurs hos *******
« Siste redigering: Juni 23, 2008, 23:35:49 av Circameg » Loggført
FruJonas
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #24 på: Juni 24, 2008, 10:45:04 »

Vi kan bytte vi... Jeg har en labbehann som gjerne tisser og bæsjer ute, ikke noe problem lenger. Tur går han også! En super hund. Dog er han mest interessert i å tisse på trær og tuer, dette er noe jeg ikke har klart å klikke bort. Jeg kunne gladelig overta en hund som ikke tisset i det hele tatt. Jobber i helsevesenet så kateter er ikke noe problem for meg, har små unger så turgåing er greit å slippe. Bare send PM hvis du er interessert. Jeg skal over fjorden i morgen så vi kan bytte da.  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Loggført

Sider: 1 [2]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: