Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sutti har debutert i klasse 2  (Lest 757 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Knerten
Unghund
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

Arvegodset vårt

« på: Juli 07, 2008, 03:40:50 »

Vi startet med å "varme opp" helgen med et kveldsstevne i Åmål, altså vi skulle avlsutte klasse 1 med en siste start. Fredag kveld i Åmål, lørdag dag-stevne på Ed og søndag kveld kveldsstevne i Bengtsfors. Nillan var også med som vanlig, som Knertebo`s lille Maskot og underholdningsbidrag. Fancy løper, så hun var på "semester " hos tante Kjersti. Fredag kveld var det så varmt at man nesten stupte, lørdag på dagen var det ennå varmere at man faktisk ikke var sikker på om man som fører orket å starte. Jeg hadde da i tillegg 2 påmeldte, herregud. Søndag vil jeg helst ikke snakke om værmessig.....helt for jævlig regnvær uten grenser. Men, uansett, helgens resultat ble som følger:

Fredag:
Nillan fikk et par-tre 0 for mye og endte på 189p, men det ble allikevel pallplass Smiley
Sutti vinner klasse 1 med 183 p Smiley

Lørdag:
Nillan får en 0, og går ellers meget bra (hun er 10 år nå 26.juli) og får 2.pris Smiley
Sutti debuterer i klasse 2 med 171p og opprykk.....hurra, varmen gikk bra Cheesy

Søndag:
Nillan går knallbra, kødder litt på apport dirigering og får litt framdrift på avstand, men får igjen en 2.pris, bare 9 poeng fra 1.pris. Nillan går alltid best det siste stevnet på trippelstevner, da har hun fått jobba seg ned og er "lite lugnare"i på 3. stevnet...fnis! Roll Eyes
Sutti vinner klasse 2 med 179,5p og får bl. a 10 i helhet av dommern. Og det i pissregn.HURRA Wink Wink
(Jeg har forøvrig aldri vært så kald i ringen på et stevne før, helt for jæv..........)

Da var debuten over, og jeg er kjempeglad og stolt over barna mine. Fremmadsendinga til ruta gikk megabra på Sutti, men kun takket være Mamma Scan`s Köttbullar som forsterker. Vi sliter nemlig litt med fremmadsendinga, og da ballen ikke fungerte som jeg håpet, gjør jeg som jeg bruker å gjøre når jeg blir litt bekymra:
TYR TIL MAT......fnis!

Nå trenger vi bare 1 stevne med 1.pris til så har vi nådd målet med LP for i år............Da er det å bruke vintern på klasse 3 øvelser.

Tusen takk til gubben min Geir som holder ut med meg og alle "tävlingene"............men det kan kanskje komme av at Nillan egentlig heter Nillan Daddy`s Dream........altså er hun ikke min hund!!!!! Roll Eyes

Hilsen
Anne-Marit Grin
Loggført

INT N DKuch AD KORAD Bittebit`s Knerten-Bjarne, MANNEN I MITT LIV
S LCH S DKuch AD B BH LP3 SL2 RSP2 Bittebit`s Nillan
AB AD B BH LP1 LP2 KORAD SL1 RRP1 Knertebo`s Fancy
SUCH AD BH IPO1 SL2 KORAD LP1 Knertebo`s Entusiast
AD BH Knertebo`s Jolly-Kara
Ronny
Kverrulant
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #1 på: Juli 07, 2008, 09:00:41 »

Kjempebra og lykke til videre Grin
Loggført

Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #2 på: Juli 07, 2008, 11:04:51 »

Gratulerer så mye.. Hvor mange stevner har du vært på til nå (i år) hehe.. Flyfille *fnis*
Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: