Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: drektig tispe eller tispe med innbilt svangerskap...?  (Lest 1281 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
merete
Valp
**
Utlogget Utlogget

« på: Juli 17, 2008, 20:40:26 »

En av de siste dagene når min tispe stod i løpetiden, var min hanhund litt for ivrig... trodde ikke noe hadde skjedd, men så viser tispen veldig mange tegn på å være drektig.. Hun hadde litt gul/grønn utflod første uken, hanhunden var interessert i henne de to første ukene etter løpetiden var ferdig.. noe han normalt ikke er.. Hun er kosete og kjælen og ekstremt mye roligere enn normalt.. er normalt sett er " ADHD"hund..  Smiley  Det er 25-26 dager siden uhellet, og den siste uken har jurene til tispen blitt større.. Har tatt ultralyd, men der ser det tomt ut.. så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Tispen har ikke hatt innbilt før.  Har lest at symtomene på innbilt kommer når tispen skulle hatt født? Da er jo min litt tidlig ute.. Kan vi ha vært litt tidlig ute med ultralyden. Har også lest at det kan ta opptil 10 dager fra parring til tispen tar seg, stemmer det? dere som vet  Cheesy Skal ta ny ultralyd om en uke eller to, om symptomene fortsetter..  Hadde væt greit å høre noen andre sine erfaringer med dette..
Loggført
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: