Sider: [1] 2   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Underskriftskampanjen har nå passert 1000 underskrifter...  (Lest 1769 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
StoreSlem
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« på: Juli 18, 2008, 23:45:20 »

På litt over et døng har vi fått inn over 1000 underskrifter på kampen for å få Mattilsynet til å  høre på den lokale dyrevern nemndas. Forumet har vært i media  og saken begynner å skape debatt hos de fleste dyre eier gratifikasjonene.  Det er knapt et hundeforum som ikke har en tråd om dette nå..   
.
Jeg ville egentlig si takk til dere som har sendt budskapet videre og takk til dere som har linket til siden..

Tilslutt, om vi har glemt noe, fortell oss det.. post linker og relevant info om dere ser noe til oss.. enten på forumet eller privat her..
Loggført

Det bor en grevling i taket
Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #1 på: Juli 19, 2008, 00:19:50 »

Dette er rett og slett knallbra.. Tusen takk til alle som har engasjert seg..  Vi kan ikke la sånne ting som dette oversees!
Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
Snusken
Gjest
« Svar #2 på: Juli 19, 2008, 02:04:46 »

Råbra.

Jeg er skuffa over og måtte forsvare ting på Canis hvor tantene nå har bestemt seg for å kritisere oppropet vårt, ikke saken.
Cesar Milan var for de en stor sak men nå er plutselig brukshundforumet mæs som bryr seg om dyrevelferd.
Loggført
Venus
Unghund
Utlogget Utlogget

Pinnedyret

« Svar #3 på: Juli 19, 2008, 02:38:37 »

Når man er mer opphengt i prinsipper enn dyrevelferd, så sier det sitt om dem, Snusken. Trist. Men de kan få lulle seg inn i sin egen prinsippielle verden, og så kan vi andre prøve å gjøre den virkelige verden til et bedre sted Wink
Loggført

Snusken
Gjest
« Svar #4 på: Juli 19, 2008, 03:03:37 »

Når man er mer opphengt i prinsipper enn dyrevelferd, så sier det sitt om dem, Snusken. Trist. Men de kan få lulle seg inn i sin egen prinsippielle verden, og så kan vi andre prøve å gjøre den virkelige verden til et bedre sted Wink

Tragiføkkingskomisk.
Loggført
Ronny
Kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #5 på: Juli 19, 2008, 08:25:34 »

Råbra.

Jeg er skuffa over og måtte forsvare ting på Canis hvor tantene nå har bestemt seg for å kritisere oppropet vårt, ikke saken.
Cesar Milan var for de en stor sak men nå er plutselig brukshundforumet mæs som bryr seg om dyrevelferd.

Ikke forundret akkurat..

På litt over et døng har vi fått inn over 1000 underskrifter på kampen for å få Mattilsynet til å  høre på den lokale dyrevern nemndas. Forumet har vært i media  og saken begynner å skape debatt hos de fleste dyre eier gratifikasjonene.  Det er knapt et hundeforum som ikke har en tråd om dette nå..   
.
Jeg ville egentlig si takk til dere som har sendt budskapet videre og takk til dere som har linket til siden..

Tilslutt, om vi har glemt noe, fortell oss det.. post linker og relevant info om dere ser noe til oss.. enten på forumet eller privat her..

Det beste dette forumet har gjordt til nå, tommelen opp Grin
Loggført

Snusken
Gjest
« Svar #6 på: Juli 20, 2008, 19:13:53 »

1898 i skrivende stund så da er den vel passert 2000 når folket starter ny uke i morgen  Grin
Loggført
StoreSlem
Administrator
Utlogget Utlogget

« Svar #7 på: Juli 20, 2008, 23:23:05 »

Ja det har vi..

Og forumet lider for det....
Loggført

Snusken
Gjest
« Svar #8 på: Juli 20, 2008, 23:32:29 »

Lider?
Loggført
StoreSlem
Administrator
Utlogget Utlogget

« Svar #9 på: Juli 20, 2008, 23:39:22 »

Har du ikke merka den hvite siden med database feil?

Kampanjen er blitt litt for stor for forumet Cheesy
Loggført

Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

« Svar #10 på: Juli 20, 2008, 23:44:00 »

*flirer*
Loggført

Snusken
Gjest
« Svar #11 på: Juli 20, 2008, 23:45:48 »

Ja jeg leste ikke den andre tråden før jeg svarte her, fikk bare den siden ett par ganger.

Koser deg nå Circa?  Grin

Men hvorfor står det aldri mer enn 30 brukere på forsiden?
Loggført
Riesenramp
Nyfødt
*
Utlogget Utlogget

Spiller på lag med hunden :)

« Svar #12 på: Juli 21, 2008, 18:59:16 »

Kjære snuskelusk...
Selv om du har fått mange av de skriveferdige som roper opp om heksebål og vrir saken noe vekk fra det dere jobber for, så gir den tråden alikevel mange underskrifter til deres kampanje. Men veldig mange tør ikke å uttale seg i den tråden, i frykt for å få fingra kutta av de som skriker høyest i den tråden. Jeg forstår begge sider, men ofte må en sak fronte veien videre - nemlig et bedre dyrevern.

Men vær så snill, slutt å generaliser så utrolig mye. Det blir for dumt å sette alle brukere av et forum med lik mening. Det blir heeelt feil!

Bra jobba med denne saken forresten, folkens Smiley
Loggført

Riesenramp
Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

« Svar #13 på: Juli 21, 2008, 19:21:03 »

2550 underskrifter nå  Grin
Loggført