Sider: 1 [2]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Underskriftskampanjen har nå passert 1000 underskrifter...  (Lest 1769 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Freddies
Valp
**
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #15 på: Juli 22, 2008, 01:13:57 »

Har dere som har tatt initiativet satt noen tidsfrist for kampanjen?  Jeg personlig syns ikke den burde få så mye lenger tid før dere sender underskriftene til rette vedkommende.  Nå da en advokat også har kommet på banen med å prøve å få omgjort vedtaket om tilbakeføring, så vil det vel være hensiktsmessig for saken om denne lista ble sendt inn også.

Jeg er stygt redd for at det som skjer på enkelte forum nå ellers kan ødelegge hele kampanjen så den ikke blir tatt seriøst, det hadde vært synd.
Loggført
StoreSlem
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #16 på: Juli 22, 2008, 01:29:24 »

Saksbehandlingloven gir litt slingringsmonn i tid.. men jeg tenkte at den kunne få stå ut uka i det minste.  i dag hadde vi rundt 500 undeerskrifter og kampanjen har eksistert i 4 dager så langt. Jeg vil at flest mulig skal ha mulighet til å signere den.
Loggført

Det bor en grevling i taket
Freddies
Valp
**
Utlogget Utlogget

« Svar #17 på: Juli 22, 2008, 02:28:49 »

Jeg er imponert over antall som skriver under, det er jo tross alt ferietid også!!  Mange er bortreist og har ikke tilgang på PC.... 
Godt jobba altså!!!! Grin
Loggført
Wenche Jo
Kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #18 på: Juli 26, 2008, 00:24:36 »

Vi har nå passert 4000 underskrifter, og vel så det...nå håper jeg dere er like ivrige til å gi et bidrag i kronerullingen folkens... Hver en krone hjelper Smiley Smiley Smiley
Loggført
Freddies
Valp
**
Utlogget Utlogget

« Svar #19 på: August 01, 2008, 00:54:38 »

Har det blitt bestemt hvor underskriftene skal sendes, og når?

Også står det at siden med kronerullingen skal oppdateres med hvor mye som har kommet inn, men det har vært stille i denne saken den siste tiden nå syns jeg.

Hva skjer Huh?
Loggført
Sider: 1 [2]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: