|
Anneth
|
 |
« på: Juli 20, 2008, 21:08:16 » |
|
Det var en meget spennende avslutning på lørdagens konkurranse og start på søndagens konkurranse. Etter 2 øvelser så var Geir Fjeld og Yatzy nr. 1 ledet med 2 poeng på Terje Hammerseng og Cobra nr 2 og Henning Wold med Aly nr. 3 og Odd Ivar Gjersvik nr. 4 med 4 poeng opp til Geir.
Det var mye forventning i luften. Skulle endelig noen gjøre noe med pallplasseringene de siste år? Veldig gøy at noen tisper med trøkk i kommer - har ikke glemt Atome, men gøy med flere krutt tønner på banen.
Det var en meget spennende og sjelden jevn konkurranse. Sjelden det er så mange dobbelt kommandoer på slippene til de fleste ekvipasjer. Kanskje noen hadde fyrt med flybensin i oppvarmingen?
Når topp 4 kom så leverte Odd - Ivar til 95 poeng og Henning til 98 poeng. Dessverre så 'strula det til seg' for Terje ?85? og noen dobbelt kommandoer på Geir også, så landet han på 92.
Husker ikke alle plasseringene. Ikke poengene heller for de ble ikke lest opp under seierssermonien. Topp 8 ble: 1. Henning og Aly 2. Odd Ivar og Cantona 3. Geir og Yatzy 4. Terje og Cobra 5. Elisabeth og Maxxa 6. Roar og ?Frisco? 7. Gjermund og Axxe 8. Aina og Varg
Håper andre fyller på med mer.
Uansett så blir det nok en velfortjent pause på de fleste hundene. Garantert er det at Aly kommer på feriekoloni til Chassie og meg en uke fra i morgen av. Da blir det sykkeltur, bading og skogsturer, samt en Sølentur.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Circameg
|
 |
« Svar #1 på: Juli 20, 2008, 21:31:10 » |
|
Gratulerer så mye til alle sammen
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Vargveum
Gjest
|
 |
« Svar #2 på: Juli 20, 2008, 22:13:45 » |
|
Takk for fint referat Anneth  Vargveum
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
grim
Nyfødt
Utlogget
|
 |
« Svar #3 på: Juli 20, 2008, 23:16:50 » |
|
Rett skal være rett. Odd-Ivar fikk 97 i gruppe C.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sol
|
 |
« Svar #4 på: Juli 21, 2008, 13:01:44 » |
|
GRATULERER til Henning og Aly  Grattis til alle andre som også gjorde det bra 
|
|
|
|
|
Loggført
|
BH IPO3 Briskas Tessie BH Supreme Guardians Black Eros
|
|
|
|
Kathrine
|
 |
« Svar #5 på: Juli 21, 2008, 13:16:41 » |
|
Gratulerer så mye alle sammen! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Molde
|
|
|
|
Heidi
|
 |
« Svar #6 på: Juli 21, 2008, 13:26:49 » |
|
Grattis til Henning og Aly  Og grattis til resten også, artig at det er jevnt på toppen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Den som aldri gjør feil - har intet gjort!!
|
|
|
|
Huffsa
|
 |
« Svar #7 på: Juli 21, 2008, 14:07:56 » |
|
| Plass | Hundefører | Hund | Gr A | Gr B | Gr C | Totalt | | 1 | Henning Wold | Aly av Oddvarg | 98 | 96 | 98 | 292 | | 2 | Odd-Ivar Gjersvik | Cantona av Oddvarg | 99 | 92 | 97 | 288 | | 3 | Geir Fjeld | Kustmarken'a Yatzy | 98 | 98 | 92 | 288 | | 4 | Terje Hammerseng | Kustmarken's Qobra | 97 | 97 | 85 | 279 | | 5 | Elisabeth Wold | Imzedrift's Maxxa | 93 | 82 | 95 | 270 | | 6 | Roar Kjønstad | Elitefrisco v.d. Dalenberghütte | 90 | 93 | 83 | 266 | | 7 | Gjermund Andersen | Axxe av Oddvarg | 91 | 84 | 90 | 265 | | 8 | Aina Øverland | Divagårdens Dexter | 79 | 96 | 88 | 263 | | 9 | Sigve Nicolaisen | Lappfjället's Dybaz | 91 | 82 | 81 | 254 | | 10 | Siri Heggelund | Drifty v.d. Dalenberghütte | 94 | 73 | 83 | 250 | | 11 | Lars Christian Aaserød | Heiko av Xazziam | 82 | 78 | 81 | 241 |
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid..
|
|
|
|
Ronny
|
 |
« Svar #8 på: Juli 21, 2008, 16:10:18 » |
|
Ikke lenge før det er noen som for 100,,kanon resultat av enkelte poengmessig her..99.. Grattis til ALLE som deltar 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Vargveum
Gjest
|
 |
« Svar #9 på: Juli 31, 2008, 11:57:12 » |
|
Ja Neste år vinner Geir med Yatzy da har hunden fått et år til med erfaring i C arbeidet. Ellers så synes jeg Eilisabeth og Roar hadde noen unge og spennede hunder, som jeg er sikker på kommer sterker tilbake. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Anneth
|
 |
« Svar #10 på: Juli 31, 2008, 15:13:47 » |
|
Da er A-kullet 6 år og en ny generasjon på vei frem.
Synes det er god ettervekst med dyktige hundeførere og unge hunder: Geir, Terje, Elisabeth, Aina, Roar. Samt sikkert flere som jeg ikke har nevnt, som dukker opp på prøver til neste år.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Vargveum
Gjest
|
 |
« Svar #11 på: August 01, 2008, 14:11:07 » |
|
Enig Anneth at det er god ettervekst og det kommer flere enten til neste år eller året etter visst allt går etter planen. Merk deg disse navnene. Kustmarken's Öks, Figo van de biezenhoeve, Grom van de biezenhoeve, Duck van de biezenhoeve. mf.  Disse skal ettervært måle krefter med Henning, Odd Ivar, Terje, Geir, Gjermund, Britt og Laila. Så dette blir spennende 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Anneth
|
 |
« Svar #12 på: August 02, 2008, 20:12:12 » |
|
Skal merke meg de navnene - Jeg som er håpløs med kennelnavn, men skal følge med.
Det er viktig med bredde og at flere trener sporten.
Jeg liker meg best i skogen!! Kanskje dersom jeg har emnet i neste hund, så blir det en sportshund....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Circameg
|
 |
« Svar #13 på: August 02, 2008, 21:52:03 » |
|
Enig Anneth at det er god ettervekst og det kommer flere enten til neste år eller året etter visst allt går etter planen. Merk deg disse navnene. Kustmarken's Öks, Figo van de biezenhoeve, Grom van de biezenhoeve, Duck van de biezenhoeve. mf.  Disse skal ettervært måle krefter med Henning, Odd Ivar, Terje, Geir, Gjermund, Britt og Laila. Så dette blir spennende  Hilste på Öxx for noen dager siden.. Flott gutt.. Men en annen hund jeg også gleder meg til å se fremover er lille Drift.. makan til lita frøken som står til sitt navn.. Nydelig tispe   Her står Vangteigens Drift, XO Cognac, XO Chika og Kustmarken's Öxx Synd fotografen ikke stod på andre siden
|
|
|
|
« Siste redigering: August 02, 2008, 22:14:15 av Circameg »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Anneth
|
 |
« Svar #14 på: August 07, 2008, 13:18:38 » |
|
Kjenner til at Arild har hunder på gang og kjenner godt til at Öxx kan bite ja... hadde noen blåmerker av han en stund.... fordi jeg var en klønete testleder!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|