IPO III er du som kua som tror gresset alltid er grønnere på den andre siden :?:
hehe,,jepp..Sverige er som regel bedre en Norge i det meste. Norges største tap gjennomtidene var at de gikk ut a unionen med Sverige
Sverige har et mye større hundemiljø en Norge, bare se på anntall kenneler det er der, en anna ting er treningsfasilitetene. Kan vel ikke sammenlignes med Norge..Å så er det vel bare å se på resultatlistene om du finner fler det står NOR på en SVE

Utstilling som bruks

Det er mye som er bra i Sverige, men å gå så kattegorisk til verks i mine påstander som du IPO III vil jeg nok ikke gjøre...
At det er mange flere kenneler i Sverige enn i Norge går vel på at det er dobbelt så mye folk og hunder i Sverige kontra Norge...
Nå bor jeg vel jeg i litt mere sentralestrøk enn du og jeg klager ikke på mine treningsfasiliteter... Her i byen er det to store hundeklubber...begge har store treningsbaner, klubbhus og flotte fasiliteter... Bedre enn mange plasser jeg har sett i Sverige, fordi om jeg har sett noen veldig flotte treningsplasser der også. Klubben jeg trener i har 2 store gressbaner ( ca 60 x 80 meter vil jeg tro ) opplyst med flombelysning for gode treningsforhold i mørket, vi har 2 grusbaner og tur løype, vi har klubbhus med kantine, undervisningsrom og kontor.
Når det gjelder resultatlistene så tror jeg du må ta en titt til på de

Norge ble som lag best i Nordisk mesterskap i LP denne helga, forran svenskene

WUSV VM - Norge ble som lag NR 2 i værden.... svenskene kom langt ned på lista som lag... Fra Nordiskmesterskap i bruks så hadde vi to Norske NoM mestere av 3 grener Norge var representert i.... Ikke så værst til å være et "mollbo" land
Hilsen Cathrine som er stolt over å være
NORSK