Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dina og Gordon  (Lest 790 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Beate
Unghund
Utlogget Utlogget

« på: August 06, 2008, 18:14:18 »

Dina og Gordon heter vi. Henholdsvis en glad dobermanngutt på 6 år, og en lettere nevrotisk utrolig sjarmerende blandingstispe også på 6 vintre.

Mutter`n har bestemt seg for at det er schæfer (fysjom) hun vil ha?? og har ikke tid til oss Cry
Er det noen der ute som kunne tenke seg å forbarme seg over oss?

Dina:Det hadde vært fint om vi kunne være sammen, for da blir ikke jeg så redd når jeg er alene.
Men når brutter`n er med går det bra! Da river jeg ikke ned huset og sånt, kjipt å være alene!!
Vi er super sosiale, veldig glade i mennesker, og andre hunder kan vi vi være kule mot også.
Jeg mer enn brutter`n. Vi er vant til hester, katter (som sitter rolig, de kan være litt scary Angry)

Vi er vant til å være alene opp til 10-11 timer, noen jobber visst i by`n. Da sover vi om vi er sammen, ellers river jeg hus om jeg er alene, må ha noe å gjøra på!! ellers er det BORING!

Vi er drit gode på kong! jeg har litt lyst til å sjekke ut sånn agility eller hva det nå heter.
Brutter`n trur jeg kan bli god på rundering, lange bein veit du..
Bare han slutter å skvette når dem skyter, han sier han ikke skvetter så mye lenger, øhh trur jeg mye på, mannfolk!!
Mutter`n sier at jeg er flink til å varme beina hennes om natta, så jeg er litt god, da.. Cheesy

Ta kontakt med kjerringa da vel,

baurst@online.no eller Tlf 90122097
« Siste redigering: August 07, 2008, 20:33:13 av Circameg » Loggført
Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #1 på: August 06, 2008, 22:28:58 »

For å legge inn et par varme ord om disse to hunden fra en "utenforstående"

Jeg har møtt Dina 2 ganger, første jeg sa til Beate: hvorfor har du ikke trent henne i skogen. Jeg kan se for meg henne, i vill fart. Dina er lita, og kjempe kjapp. Fått litt konstruktiv trening på henne, og hun blir en knall hund både i skogen og på lydighetsbanen. Dina har et humør som du bare må bli glad i. Hun får ikke vist nok glede når du kommer til Beate på besøk. Hun er glad i å bære, og viser frem så stolt hun bare kan, husets sko  Grin

Gordon har jeg bare møtt en gang. En trivelig gutt som er glad i masse kos. Jeg har kun møtt han i hjemmesituasjon, og der er han behagelig. Rolig og fin.

Håper virkelig disse to finner et godt hjem, nå som Beate har tatt en kjempe vanskelig avgjørelse. Vi har pratet om dette litt, og jeg vet Beate syntes dette er leit. Men hvis man vil opp og frem, så må man ta noen vanskelige avgjørelser.

Lykke til Smiley

Ps Beate. har du noen bilder? Jeg kan legge de ut for deg  Smiley
« Siste redigering: August 07, 2008, 22:35:09 av Circameg » Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: