Dina og Gordon heter vi. Henholdsvis en glad dobermanngutt på 6 år, og en lettere nevrotisk utrolig sjarmerende blandingstispe også på 6 vintre.
Mutter`n har bestemt seg for at det er schæfer (fysjom) hun vil ha?? og har ikke tid til oss

Er det noen der ute som kunne tenke seg å forbarme seg over oss?
Dina:Det hadde vært fint om vi kunne være sammen, for da blir ikke jeg så redd når jeg er alene.
Men når brutter`n er med går det bra! Da river jeg ikke ned huset og sånt, kjipt å være alene!!
Vi er super sosiale, veldig glade i mennesker, og andre hunder kan vi vi være kule mot også.
Jeg mer enn brutter`n. Vi er vant til hester, katter (som sitter rolig, de kan være litt scary

)
Vi er vant til å være alene opp til 10-11 timer, noen jobber visst i by`n. Da sover vi om vi er sammen, ellers river jeg hus om jeg er alene, må ha noe å gjøra på!! ellers er det BORING!
Vi er drit gode på kong! jeg har litt lyst til å sjekke ut sånn agility eller hva det nå heter.
Brutter`n trur jeg kan bli god på rundering, lange bein veit du..
Bare han slutter å skvette når dem skyter, han sier han ikke skvetter så mye lenger, øhh trur jeg mye på, mannfolk!!
Mutter`n sier at jeg er flink til å varme beina hennes om natta, så jeg er litt god, da..

Ta kontakt med kjerringa da vel,
baurst@online.no eller Tlf 90122097