Du er så flink,Venus
Ikke flinkere enn en annen lovlydig, hensynsfull hundeeier du.
Ikke skyld på meg at hundeholde i Norge blir vanskligere,det er vel heller sånne som deg som skriker opp bare det kommer en løs hund.
Sorry, men det nivået du beveger deg ned på nå tror jeg de fleste av oss var ferdig med i barnehagen. Jeg skriker ikke om det kommer en løs hund, det bryr
meg fint lite. Det kan irritere meg ja, hvis jeg ser at hundeeiere ikke gidder å ta hensyn, men det får være deres problem - med mindre det da smeller mellom min hund og deres. Da tror jeg ikke noen skulle ønske å være i idiotens sko. For øvrig gidder jeg ikke å blande meg sånn i utgangspunktet, men det
er surt å tenke på at slike tjukkskaller skal få mulighet til å ødelegge for oss andre, som forsøker å gjøre hundehold til noe hyggelig, ikke bare for oss selv, men også for dem vi møter på vår vei.
At jeg sier hva jeg mener om slike som deg, slike som ikke kan svelge sin egen stolthet for å kunne ta hensyn til dem som ikke er helt like på dem selv, gjør meg verken til en oppfarende eller hysterisk person. Men vet du hva, jeg blir en smule pissed jeg, når jeg leser utsagn som dine. Og det fordi, når jeg bruker tid på å gi et godt inntrykk av mine hunder og hundehold generelt, så vet jeg at det er noen egoister der ute som gjør hva pokker de kan for å ødelegge det jeg prøver å bygge opp. Jeg ønsker meg jo et samfunn der man ikke skal være så negativt innstilt til det å ha hund. Og jeg prøver å gjøre min lille bit for å ta et skritt videre i riktig retning. Jeg er ikke perfekt, det er det ingen som er, men jeg gjør da mitt ytterste for at vi skal lykkes likevel. Du tar altså, med dine egosentriske prinsipper, som du tydeligvis ikke akkurat brenner inne med, to skritt tilbake.
Ja,dette her må vi ha lover og regler på.
Jeg har ikke sagt at vi må ha lover og regler, jeg har derimot påpekt at vi faktisk, tro det eller ei, HAR det. Nå får du i det minste se til å lese hva jeg skriver. Jeg gidder ikke å diskutere noe du prøver å putte i munnen på meg.
Hvorfor komplisere alt når man egentlig kan ha det så fint....Flertallet viser nok hensyn uten lover og regler +at man gir hundene frihet også.
Kom deg ut av den rosa boblen din nå, please. Hvem er du til å vite noe om flertallet? Dessuten, hva med den andelen som ikke viser hensyn, det er da faktisk en del, det tror jeg alle har fått bevist både en og flere ganger, du er jo forresten en av dem.
Tenk litt selv da ,Venus.Hva er egentlig farligst av en løs hest og en løs hund..Du som begynte sammenligningen faktiskt.
Nei, for jeg tenker ikke selv, for tenk

Nok et bevis på hvor mye du egentlig gidder å lese ut av gode innlegg og argumentasjoner.