Ja og hva er da problemet? At du ikke klarer styre hundene mens du sier fra til han?
Hahaha!!
Meg - "Nei, mister jeg har ikke tv jeg"
Lisensmannen - "Ok da, ha en fin dag"
Det finnes neppe en lisensmann i hele vårt land som kjøper den der. Ihvertfall ikke han stuten som driver å plager meg.
Men det var kanskje vanskelig å lese mellom linjene, så jeg kan finne den berømte skjea jeg

Mannen vil gjerne inn for å se om jeg har tv.
Mannen har ingen verdens rett til det.
Mannen bruker masse tid på å irritere meg med telefonoppringninger, "trusler", besøk på døra etc.
Da vokser det horn i panna på meg nemlig..
Meeen så lurer jeg på om jeg kanskje skal slippe han inn da for husfredens skyld.. og så kan jeg jo sitere meg selv:
Mine hunder har alt annet enn god oppdragelse når vi får besøk.. hvis ikke annen beskjed er gitt vel og merke.. og litt nervøs og småstressa over å få en gammel, streng herremann på døra med buksene trukket langt opp under armene, så kan jeg sørens ikke huske den kommandoen i farta ..hvilket betyr at de horna er blitt veldig lange! Men jeg gidder jo ikke være rasshøl hvis det kan få konsekvenser for mors lille elsklinger.. skjønte du det nå Joachim??

Jada, jeg vet det er fryktelig barnslig. Jeg kunne jo sluppet han inn og vist han at det ikke er noen tv her. Men når folk bruker så mye tid, og i tillegg forsøker å skremme for å finne ut om jeg har tv, vel så går det en faen i meg også..