Sider: 1 [2]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Lemenår  (Lest 3071 ganger)
0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.
Kjersti
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #15 på: Oktober 02, 2008, 16:58:09 »

Nam nam nam

Loggført
Joachim
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #16 på: Oktober 02, 2008, 17:00:15 »

For å si det slik så er det ikke mye fjellrev på noe område i Norge, at det vil gå utover lemenårene...... Grin Grin Grin

Om jeg har utrykt meg uklart har jeg aldri ment at det er fjellrev alene som påvirker dette. Det er andre dyr enn fjellrev som også spiser lemen.. Du får si hva du vil men fjellrev har alltid vært over lemen i næringskjeden og det kommer den til og forbli helt til den er utrydda for godt Smiley

Du må nå gjerne leve med gåten og trua på myten om at de tar livet av seg, eksploderer osv.. Jeg skal ikke ta fra deg den gleden Grin
Loggført

BH Welincha's Mirakel
Heidi
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #17 på: Oktober 02, 2008, 21:03:36 »

For å si det slik så er det ikke mye fjellrev på noe område i Norge, at det vil gå utover lemenårene...... Grin Grin Grin

Om jeg har utrykt meg uklart har jeg aldri ment at det er fjellrev alene som påvirker dette. Det er andre dyr enn fjellrev som også spiser lemen.. Du får si hva du vil men fjellrev har alltid vært over lemen i næringskjeden og det kommer den til og forbli helt til den er utrydda for godt Smiley

Du må nå gjerne leve med gåten og trua på myten om at de tar livet av seg, eksploderer osv.. Jeg skal ikke ta fra deg den gleden Grin

Hey hey...jeg elsker måten din å misforstå med vilje. Gåten rundt hvorfor lemenår oppstår har vel lite med om noen trur lemen går med selvmordstanker å gjøre. Har desverre gått glipp av den Disney-filmen. Forøvrig så er det også mye rype i fjellet når det er lemenår, lemen avlaster rypa som rovdyrmat Grin
Men her i distriktet er det lite rype i år og da er det vel ikke lemenår her da!?!?!?

Ja, Kjersti..det så ut som Beeper kosa seg Grin
Loggført

Den som aldri gjør feil - har intet gjort!!
Sider: 1 [2]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: