|
Svein.E.J
|
 |
« på: Oktober 11, 2008, 00:52:06 » |
|
Synes det er flott og se at norge blir nevnt i en sport som ikke er lov her til lands.
1 og 6 plass i mondioring 1 og 5 plass i mondioring 2 det er supert og gratulerer til Peder Christiansen med fin deltagelse i sitt første store mesterskap og 23 plass i 1`ern.
Vil og nevne 5 plassen i mondioring 1 som er en dobermann og det gleder ett dobermann hjerte og se at det er mulig i en sport ikke akurat full av rasen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svein.E.J
|
 |
« Svar #1 på: Oktober 11, 2008, 03:20:56 » |
|
utrolig dette med redigering av innlegg alså. men vertfall kan en av moderatorer redigere innlegget over og ta bort delen der peder blir gratulert med sin 23 plass inntil videre vertfal da jeg pluttselig ble litt usikker på om dette faktisk er rett person som skulle gratuleres. Kan vere at det her er feil på navnene på siden til vm mondioring så inntil videre kan det vere greit og ikke gratulere om listen viser feil navn. OG IKKE MINST FJERNE DENNE SØKNADEN.....  søknad herved sendt og medelt så håper på snarlig svar.....  MVH Tilhenger av redigerings knappen....... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ronny
|
 |
« Svar #2 på: Oktober 11, 2008, 11:09:18 » |
|
Synes det er flott og se at norge blir nevnt i en sport som ikke er lov her til lands.
1 og 6 plass i mondioring 1 og 5 plass i mondioring 2 det er supert og gratulerer til Peder Christiansen med fin deltagelse i sitt første store mesterskap og 23 plass i 1`ern.
Vil og nevne 5 plassen i mondioring 1 som er en dobermann og det gleder ett dobermann hjerte og se at det er mulig i en sport ikke akurat full av rasen.
Eneste startende dobermann i Mondioring VM, Forrest Gump di Casa Shirak, plasserte seg som nummer 5 i Mondioring I 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svein.E.J
|
 |
« Svar #3 på: Oktober 11, 2008, 16:37:05 » |
|
Har du lest listene og veit om personen jeg nevnte faktisk er den peder jeg tengte på....? Så bare det var noe feil der og noen navn som var feil så jeg ble litt usikker.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Peder
|
 |
« Svar #4 på: Februar 18, 2009, 21:17:13 » |
|
Det var nok meg ja:)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svein.E.J
|
 |
« Svar #5 på: Februar 18, 2009, 21:48:04 » |
|
Det var nok meg ja:)
Hehe se der ja, gratulerer så mye..... Går det bra med videre trening så du stiller i nye mesterskap i sommer eller...? lykke til videre, morro og se at vi kan ha med folk selv om det som sakt ikke er vanlig i norge. Mvh
|
|
|
|
« Siste redigering: Februar 18, 2009, 21:48:30 av Svein.E.J »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Peder
|
 |
« Svar #6 på: Februar 19, 2009, 12:19:31 » |
|
Ja, jeg trener! VM i 2008 er forresten ikke fornøyd med i det hele tatt, mista hele førerforsvaret (30poeng) så jeg var ikke så veldig happy, selv om resten gikk ganske bra. Dropper rase VM i mai å satser mondio 3 vm i Belgia for alle raser i oktober. Skal gå en belgiskring konkurranse i sommer også, så det kan bli spennende.
Hvem er du forresten?
Peder:)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svein.E.J
|
 |
« Svar #7 på: Februar 19, 2009, 16:05:27 » |
|
Du husker meg nok ikke men var med på ukes kurset i sulis for ett par år siden med Micke og trener for tiden sammen med Johnny Knutsen i bodø. Hunden din var jo rimelig ung da men var morro og se dere trene og ikke minst hvordan du trener og den positive måten du gjør ting på så jeg har nå siden da prøvd følge litt med på hvordan det går med dere.  Lykke til videre med trening og konkuranser i år. Mvh
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Peder
|
 |
« Svar #8 på: Februar 20, 2009, 13:43:14 » |
|
Joda, da husker jeg:) det var dere to Dobbermann gutta, dere fikk skikkelig blod på tann etter det kurset har jeg skjønt, veldig bra det  Lykke til videre med alle mål!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svein.E.J
|
 |
« Svar #9 på: Februar 22, 2009, 14:47:45 » |
|
Joda, da husker jeg:) det var dere to Dobbermann gutta, dere fikk skikkelig blod på tann etter det kurset har jeg skjønt, veldig bra det  Lykke til videre med alle mål! Ja stemmer det, man kan si det var det kuset som dro innteressen til ett nytt nivå, har gjort mye siden da både på figurant siden og trening men hindringen har vert hunden så tror det blir en frisk ny start nå med ny hund så får man se hvor mye man får gjort.  Mvh
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Peder
|
 |
« Svar #10 på: Februar 23, 2009, 21:56:31 » |
|
Dere får si fra hvis dere vil jeg skal komme opp en tur, kunne vært gøy! Samboeren min kjører også IPO med malletispa si.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svein.E.J
|
 |
« Svar #11 på: Februar 24, 2009, 01:01:01 » |
|
Takker så mye for tilbudet det hadde vert inntresangt og fått til det, nå har vi rimelig fult opp med kurs i tiden som kommer men hadde vert utrolig bra og fått til noe. Men hold gjerne tilbudet åpent så skal du se du er tilbake i bodø før du veit ordet av det.... Mvh Svein
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jd_goldmania