Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Galt med forumet?  (Lest 1333 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Sviffer
Unghund
Utlogget Utlogget

« på: Oktober 03, 2007, 23:30:50 »

Hvorfor blir rubrikken "AVL" borte innimellom? Noen ganger når jeg kommer inn på forumet, mangler den biten..

Og så må jeg logge på hver gang jeg skal skrive eller lese noe selv om jeg har trykket på at jeg skal logges inn hver gang...
Loggført

VH
Janne Linnerud
-Kennel Sea Perto-
www.brunoen.com
Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #1 på: Oktober 03, 2007, 23:37:00 »

Hei Sviffer..
Vi har litt problemer, men håper dere vil være tålmodige med oss. Det skal bli orden på dette Smiley
Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
StoreSlem
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #2 på: Oktober 03, 2007, 23:40:50 »

Jeg har ikke sett den feilen du snakker om.. kan du fortelle meg hvilken nettleser du bruker og gi meg et tidspunkt når det skjer?

Dette forumet ligger på en server hvor det nå kjører 183 andre domener for øyeblikket, og det kan hende at serveren er overbelastet i et øyeblikk.

Det kan være mye her..  men neste gang feilen skjer for deg, kan du notere klokkeslettet og trykke alt + print screen knappen på pcen din og ta et bilde av det til meg?
Loggført

Det bor en grevling i taket
Sviffer
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: Oktober 04, 2007, 03:36:43 »

Det skal jeg gjøre. Det skjedde to eller tre ganger i mårra, men jeg skal gjøre som du sier.
MVH
Janne L.
Loggført

VH
Janne Linnerud
-Kennel Sea Perto-
www.brunoen.com
Sviffer
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #4 på: Oktober 04, 2007, 11:17:15 »

Nå skjedde det igjen, rubrikken og Avl var borte, klokke 11.15. Da jeg bladde tilbake å skulle gjøre som du sa, kom den tilbake igjen, så da fikk jeg ikke "tatt bilde".
Loggført

VH
Janne Linnerud
-Kennel Sea Perto-
www.brunoen.com
mailin
Unghund
Utlogget Utlogget

Friluftsidiot

« Svar #5 på: Oktober 04, 2007, 11:20:54 »

Dette skjer hos meg også, hver eneste gang jeg har kikket innom denne uka. Avl er borte på forsiden, og jeg er logget inn. Når jeg trykker på feks Åpent forum for å lese de nye innleggene der så må jeg logge meg inn på nytt for å få lest. Og da forsvinner alle merknadene for hvor det er nye inlegg, alt står som lest... Når jeg har logget meg inn på nytt så kommer også avl opp igjen.

Bruker IE, i Opera fungerer ikke forumet på min maskin.
Loggført

Mailin
- trent av en aussie, eid av en husky.
Sviffer
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #6 på: Oktober 04, 2007, 11:33:11 »

Sitat fra: "Mailin"
Dette skjer hos meg også, hver eneste gang jeg har kikket innom denne uka. Avl er borte på forsiden, og jeg er logget inn. Når jeg trykker på feks Åpent forum for å lese de nye innleggene der så må jeg logge meg inn på nytt for å få lest. Og da forsvinner alle merknadene for hvor det er nye inlegg, alt står som lest... Når jeg har logget meg inn på nytt så kommer også avl opp igjen.

Jeg bruker også IE.
Loggført

VH
Janne Linnerud
-Kennel Sea Perto-
www.brunoen.com
Sviffer
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #7 på: Oktober 04, 2007, 11:33:59 »

Sitat fra: "Mailin"

Se forresten Mailin hvor like brødrene er:)-hihi-
Loggført

VH
Janne Linnerud
-Kennel Sea Perto-
www.brunoen.com
Cathrine
Gjest
« Svar #8 på: Oktober 04, 2007, 11:47:44 »

Jeg fant feilen med Avl og den skal nå være rettet på  Cheesy  Men om dere finner flere feil så gi oss tilbakemeldinger  Cheesy
Loggført
mailin
Unghund
Utlogget Utlogget

Friluftsidiot

« Svar #9 på: Oktober 04, 2007, 23:37:55 »

Sitat fra: "Sviffer"
Se forresten Mailin hvor like brødrene er:)-hihi-

Ja, de er bra like! Er bare noen kg som skiller de, Lyng lille er en liten knært på 18kg, og Sviffer er vel rundt 26? Hehe:) Bra de ikke er helsøsken, da hadde jeg blitt bekymret over vekta.. hehe;)
Loggført

Mailin
- trent av en aussie, eid av en husky.
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: