Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dommer og Figurant i Sarpsborg  (Lest 931 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Jan Fredrik
Nyfødt
*
Utlogget Utlogget

« på: Oktober 20, 2008, 12:08:03 »

Var igår og overvar Nschk avd. Sarpsborgs RIK prøve og vil gjerne få gi litt ros til arrangørene for et velfungerende arrangement.

Tidligere har det jo kommet fram diverse negative ytringer hva dommere angår så jeg synes det er rett og rimelig at dommere, figuranter osv. får tilbakemeldinger/ros når vi synes ting er bra også (for vi har ikke så mange av de)!

Gårsdagens dommer Rolf Evensen gjorde i mine øyne en meget ryddig og bra bedømmelse av samtlige ekvipasjer uansett hvilket erfarings/kvalitetsnivå de respektive ekvipasjene hadde. Og jeg tror de fleste fikk en grei forståelse av hvorfor de forskjellige predikatene ble delt ut.

Figurant igår var Trond Olsen som jeg synes gjorde en meget solid jobb så både hunder og dommer hadde gode forutsetninger for å få gjort en god jobb.

Takk til Rolf Evensen og Trond Olsen for at derer gidder å stå på for utøvernes skyld.

Mvh
Jan Fredrik Isaksen
Loggført
Wenche Jo
Kverrulant
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #1 på: Oktober 20, 2008, 12:12:21 »

Bifaller den på det varmeste Smiley
Loggført
Hilde
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: Oktober 20, 2008, 16:25:05 »

Jeg hiver meg på, for det var et kjempe stevne!

Jeg var selv deltaker og må fullrose både de som sto for stevnet, dommeren og figuranten.

Må også få gratulere de andre deltakerne som gjorde fine prøver, og spesiellt mine favoritter:

* Ole Petter og Figo van De Biezenhoeve som debuterte i SchH 3 med knall resultat og Cert!!!

* Cathrine og Brandfjellet's Ibsen med en flott SchH I

Når det gjelder min egen prestason så var den heller laber da, men gud så godt det er å bare klandre seg selv Wink Ingen dommer eller sporlegger, ikke en gang haren som hoppet i sporet mitt kan få skylden......For Fanzy markerte ikke en gang på den... Grin Grin...tenk å gå over 3 gjenstander og en hare uten markering - blir ikke poeng av slikt!
Loggført

BH SL I IPO II SchH III Brandfjellet's Hot'n Fanzy
Hu-Dini av Xazziam
Wenche Jo
Kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: Oktober 20, 2008, 20:32:43 »

Hvis en ser bort fra gjenstandene, Hilde....så hadde nok Fancy det flotteste sporsøket av alle hundene den dagen Wink....selvfølgelig ikke så stor trøst i det, men neste gang så får dommeren seg hvor kjempeflink ho er Wink
Loggført
Hilde
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #4 på: Oktober 20, 2008, 22:05:26 »

Takker for det Wenche, jeg er faktisk veldig godt fornøyd med sporet hennes. Og gjenstander er vanlig vis ikke noe problem.

Og så jeg er veldig godt fornøy med Gruppe C, der begynner det å se bra ut nå. At hun havner i SG er det ikke mange som hadde trudd  Cool Grin Cheesy Wink

Vi får trene videre, målet får være IP championat - tror faktisk det kan gå.....og den som lever får se Wink
Loggført

BH SL I IPO II SchH III Brandfjellet's Hot'n Fanzy
Hu-Dini av Xazziam
Kjersti D
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #5 på: Oktober 20, 2008, 23:31:17 »

Godt a hore att dere roser dommer og figurant Grin

Er ikke hver dag.... desverre....

Lykke til videre.... og jeg regner med gjenstandene ikke er noe problem neste gang.... Men det ma vere godt a vite at hunden din ikke reagerer pa harer midt i sporet....

Har en kar som digger sommerfugler.... ikke like artig a mote de i sporet.... Men veldig artig a se en diger dobber som hopper etter sommerfugler... Wink

Kjersti
Loggført

BH Jean Dark High Love
Black Jax Bit's Of Insolence

IPO3 SchH3 H-Cayos av Xazziam
IPO2 SchH3 v Troll vom Kassler Kreuz
Diesel van Gogh
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: