|
Laila
|
 |
« på: Oktober 25, 2008, 15:52:15 » |
|
Gratulerer til John og BH Supreme Guardians Black Eros som besto sin BH prøve i dag  Grattis også til Maria og BH Pico vom Haus Mecki med bestått BH
|
|
|
|
|
Loggført
|
Supreme Guardians Eleanor BH Wickewire's Anguloa Clowesii BH Mai Tuk Ninja N S UCH BH N BCH IP( RSP3 RRP3 Lp Elite NBF spor A NBF rundering A) Supreme Guardians Anastasia BH RRP3 RSP1 Supreme Guardians Cleo BH RSP1 Supreme Guardians Diablo
|
|
|
|
|
|
Maria
|
 |
« Svar #2 på: Oktober 25, 2008, 18:18:47 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
sol
|
 |
« Svar #3 på: Oktober 25, 2008, 18:45:48 » |
|
Tusen takk for gratulasjoner:  ....gratulerer til deg og Pico fra oss og Marie  Gratulerer sååå mye til Kristina med Oddvarg Ella  Terje og Atenagårdens Hexx  og Vegard med Atenagårdens Harra  som også tok sin BH idag  Du får rette meg Marie om navnene er skrevet feil  Hilsen fra oss på Langhus 
|
|
|
|
|
Loggført
|
BH IPO3 Briskas Tessie BH Supreme Guardians Black Eros
|
|
|
|
Marie
|
 |
« Svar #4 på: Oktober 25, 2008, 19:21:50 » |
|
Gratulerer så mye til alle sammen!  Montmorenja's Elleville Chili og jeg bestod også i dag. Jeg har aldri sett en ferdselsprøve før, så jeg var noget nervøs kan man si. Men frøkna var flink, hun, og vi overlevde, hehe. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Maria
|
 |
« Svar #5 på: Oktober 25, 2008, 19:32:58 » |
|
Grattis Marie  Du og Chili var kjempeflinke og passet veldig godt sammen Tusen takk for bilder Solvår. Nå får du legge ut et av Eros også - det fortjener han 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Marie
|
 |
« Svar #6 på: Oktober 25, 2008, 19:51:31 » |
|
Grattis Marie  Du og Chili var kjempeflinke og passet veldig godt sammen Tusen takk for det! Veldig hyggelig å høre 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Laila
|
 |
« Svar #7 på: Oktober 25, 2008, 19:55:28 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Supreme Guardians Eleanor BH Wickewire's Anguloa Clowesii BH Mai Tuk Ninja N S UCH BH N BCH IP( RSP3 RRP3 Lp Elite NBF spor A NBF rundering A) Supreme Guardians Anastasia BH RRP3 RSP1 Supreme Guardians Cleo BH RSP1 Supreme Guardians Diablo
|
|
|
|
olavshaugen
|
 |
« Svar #8 på: Oktober 25, 2008, 22:11:00 » |
|
GRATULERER TIL ALLE SAMMEN. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
RIESENCHNAUZER SORT BH AD AB SL1 SL2 SL3 FH1 N UCH S UCH INT UCH NV-08 Wedlock's Bether Watch Your Back
|
|
|
|
Heidi
|
 |
« Svar #9 på: Oktober 25, 2008, 22:31:31 » |
|
Slenger meg på og gratulerer alle sammen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Den som aldri gjør feil - har intet gjort!!
|
|
|
|
kidachi
|
 |
« Svar #10 på: Oktober 26, 2008, 08:44:00 » |
|
Grattis så masse alle sammen. Dere var så flinke atte. Har vært kjempekoselig å gå på kurs med dere og jeg håper at vi sees snart igjen. Forøvrig kan jeg si at Schumi og jeg greide også FP og han fikk sin BH tittel; BH Aussie Gården's Kleine Schumacher.  Er superstolt av gutten min.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Charlotte Hagen A DOG IS FOR LIFE-NOT JUST FOR CHRISTMAS! FUR IS WORN BY BEAUTIFUL ANIMALS & UGLY PEOPLE!
|
|
|
|
Maria
|
 |
« Svar #11 på: Oktober 26, 2008, 09:49:15 » |
|
Forøvrig kan jeg si at Schumi og jeg greide også FP og han fikk sin BH tittel; BH Aussie Gården's Kleine Schumacher.  Er superstolt av gutten min. Du har all grunn til å være stolt av Schumi. Han var jo stjerne fra dag én han  Veldig hyggelig å gå på kurs med dere og håper vi sees ved en annen anledning. Hils Barte-Rasmus og ikke minst lille Chips som sjarmerte alle 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
kidachi
|
 |
« Svar #12 på: Oktober 26, 2008, 21:45:34 » |
|
Tusen takk Maria. Koselig å høre at du synes det. Det var knall å gå på kurs med dere også. Pico er bare kjempeherlig og Schumi forelsket seg jo helt i nydelige Puma. Kan ikke si noe annet enn at jeg ble veldig betatt av henne jeg også.  Ja, jeg håper virkelig vi sees ved en annen anledning. Ja, skal hilse til Barte-Rasmus. Kanskje jeg får Nina inn her også. Ja, merket at Chips smeltet alles hjerter. Hun er jo bare den hjerteknuser'n også da. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Charlotte Hagen A DOG IS FOR LIFE-NOT JUST FOR CHRISTMAS! FUR IS WORN BY BEAUTIFUL ANIMALS & UGLY PEOPLE!
|
|
|
|
|
|