Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Mallinos vurderes å selges.  (Lest 1268 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
abrar
Valp
**
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

Kræsj

« på: Januar 14, 2009, 21:47:57 »

Har 1 malle på 11 månder som jeg vurderer og selge. dette er en hann med meget høye drifter. han er litt trent i spor og bitearbeid, meget sosial og koselig hund, bra miljøtrent takler det meste. er du intressert i en malle som kan brukes til det meste foruten om som familiehund så ta kontakt for mere informasjon.

Har også en malle på 1 år og 8 månder gammel som også vurderes å selges, denne mallen er trent opp for bruk som vekterhund, han har tidligre også vært med i NRH, meget smart og lærevillig hund, trent til å gå i skjult arm. Hunden er litt sta av seg og må vises hvem som er sjefen, men når det først er gjordt så er hunden villig til å gjøre alt for sin fører.

Er du intressert i en av hundene eller begge ta kontakt for mer detaljert informasjon, kun seriøse henvendelser av folk som ønsker hund til bruks.

abrar117@gmail.com

98090390

Mvh

Abrar Ahmed 
Loggført

A.A
Marthe
Unghund
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

Extra, malinois

« Svar #1 på: Januar 15, 2009, 04:14:26 »

Kan jeg spørre hvorfor du skal selge de?  Smiley
Loggført

BH B IPO II SchH III SL III N Lch Brakeless Absolute Extra
http://www.brukshunden.net
abrar
Valp
**
Utlogget Utlogget

Kræsj

« Svar #2 på: Januar 15, 2009, 17:47:45 »

Jo fordi det er det at jeg slutter i min nåværende jobb og da synes jeg at disse 2 gutta ikke for det de fortjener og få brukt seg og få nok mosjon og kjærlighet som krever det. Men jeg har ikke bestemt meg for å selge dem enda, og han minste man var hos vetrinæren idag og det ble ikke akkurat levert ut noen glad melding der, så siden han er skadet og ikke lengre egnet som tjenestehund som krever mye aktivitet, så veit jeg ikke helt hva jeg skal gjøre og prøver derfor om mulig og finne en løsning som gjør at jeg kan tilfredstille behovene til  begge hundene på hver sin måte, og grunnen til at jeg har lagt dem ut til muligens salgs her er for å ha noen i bakhånd som evt kan ta over i tilfelle jeg selv ikke klarer å strekke til for å dekke hundenes behov, Jeg mener det er viktkig med hundenes velvære og trivsel og i forhold til min nåværende situvasjon så velger jeg å selge  / omplassere dem fremfor å beholde dem hvis jeg ikke klarer å strekke til og gi dem, det de fortjener og ikke minst krever.
Loggført

A.A
abrar
Valp
**
Utlogget Utlogget

Kræsj

« Svar #3 på: Januar 15, 2009, 17:57:35 »

og når det er sagt så er den minste mallen på 11 månder ikke lengre aktuell for stort, han må ta det helt piano, alt av løping og annen fysisk belastning er farlig for han, 3-4 månder skal han bare forholde seg mest mulig rolig for eventuelt og muligens kunne bli frisk igjen han har forstrukket bøyesenen og hatt blødning i den.
Loggført

A.A
Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #4 på: Januar 16, 2009, 03:19:52 »

På grunn av, nok en gang oppgulp og ødeleggelser av innlegg, så stopper jeg denne tråden.. Ønsker du mere info ang innlegget, kontakt personen pm.
Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: