Det er ikke mitt annsvar å sjekke ut om "kjøp og salg" stemmer med det som blir skrevet. Det står det også i reglene.
Det har vært tendenser til ødeleggelser av tråder, og hvem har vel etterhvert lyst til å legge ut noe som helst på forumet, om dem vet at innlegget dems blir sabotert.
Det blir klaget på at det er lite aktivitet av interessant stoff.. Vel, hva med å dra igang en diskusjon selv, i stedet for å suttre over at det ikke skjer noe?!
For å være helt ærlig, så vet jeg ikke om jeg gidder dette særlig lenger.. Det var et håp om at dette skulle bli et forum hvor folk kunne ytre meninger og diskutere.. men sånn har det ikke blitt.. Har en følelse at det er om å gjøre for enkelte å slenge med leppa og være spydige..
Dere kan bestemme selv, enten så får det bli "fri flyt" uten noe som helst regler, eller som det er i dag.. Det er i grunn opp til dere!!!
Men sånn ting har blitt i dag, så har jeg mistet totalt lysten å drive dette forumet!
Kall meg gjerne suttrete etc, men jeg bruker faktisk min fritid på dette!
Jeg velger å støtte Circameg fullt ut her. Det må gå an å være tøff nok i trynet til å ta en telefon til de berørte hvis man ser uregelmessigheter i forbindelse med kjøp og salg eller andre opplysninger som blir tillagt forumet.
Skal dette forumet bli et gulpeforum for sure tapere rundt om i det ganske land, tror jeg det utsletter seg selv.
Ser ingen grunn til at man ikke skal kunne tiltale hverandre med respekt og vanlig folkeskikk.
Og siden vi har uklare definisjoner på hva folkeskikk er, er det bra at det er et sett med regler, og en moderator som holder oss i øra, så lenge moderator kan se obhjektivt på ting.
PS. Jeg gjør oppmerksom på at
kraftutrykket "sure tapere" er en fellesbetegnelse på type mennesker. Ingen trenger å føle seg truffet.
Ha en flott uke.