Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1001 grunner til å ikke ha drakamp med voffsen..  (Lest 1494 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Joachim
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« på: Januar 17, 2009, 02:13:45 »

http://www.canis.no/innlegg.php?iid=827093#827093
Loggført

BH Welincha's Mirakel
Joachim
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: Januar 17, 2009, 02:15:26 »

Siden ting bør foregå i nedoverbakke, hva med å leie Holmenkollanleggets unnarenn som IPO bane mens de bygger om?`
Loggført

BH Welincha's Mirakel
Svein.E.J
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: Januar 17, 2009, 02:46:10 »

Får stadig en snikende følelse av at du er en skap caniser som lusker rundt her inne og legger ut idotiske lenker...... Shocked

Dette er nå det største tullet jeg har lest, så heller ikke at lenken dro meg inn på canis før jeg sto der med begge beina fint plantet i ulve hiet og det syns jeg lite om, pc`n reagerer tilogmed treigere når man først er havnet der inne så det tar tid og kommeseg ut i tilegg.... huff. Undecided
Loggført
Joachim
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: Januar 17, 2009, 02:53:01 »

eks-caniser kansje ja. klarer bare ikke la vær å følge med på all humoren oppi all gørra...  Grin

Noen drikker kaffe og noen leser på Canis for å overleve...
« Siste redigering: Januar 17, 2009, 02:55:03 av Joachim » Loggført

BH Welincha's Mirakel
Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #4 på: Januar 17, 2009, 11:35:28 »

Får stadig en snikende følelse av at du er en skap caniser som lusker rundt her inne og legger ut idotiske lenker...... Shocked

Dette er nå det største tullet jeg har lest, så heller ikke at lenken dro meg inn på canis før jeg sto der med begge beina fint plantet i ulve hiet og det syns jeg lite om, pc`n reagerer tilogmed treigere når man først er havnet der inne så det tar tid og kommeseg ut i tilegg.... huff. Undecided

ler så jeg griner her. Stakkars deg Svein.. Det der var nok et kjempe nederlag  Grin Grin Grin
« Siste redigering: Januar 17, 2009, 13:26:30 av Circameg » Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
Svein.E.J
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #5 på: Januar 17, 2009, 14:49:34 »

Ja du skal ikke tulle med det der Circameg, så lite som jeg er likt der inne risikerer jeg og bli kidnappet av Morten egtvedt når jeg drar inn der og da er det nok det siste dere ser til meg og det vil vel ikke eller... Roll Eyes

Nei Joachim merk disse tulle lenkene dine bedre så man ikke risikerer livet unødvendig, liker heller ikke at du har home partys med PO og gjengen i chaten her inne, canis treff treff kan dere ha andre steder, det må det bli slutt på.....  Shocked Grin Grin

Mvh
Loggført
Joachim
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #6 på: Januar 17, 2009, 14:58:31 »

DØ Svein, pass deg nå, kan jo hende vi har betalt av Morten E. for å frelse "tradissene" som de kaller det så fint til sekten..  Grin

Loggført

BH Welincha's Mirakel
Svein.E.J
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #7 på: Januar 17, 2009, 15:05:06 »

Jauda tradisser er bra, tradisjoner er viktig og videreføre, som moderator her inne så har Circameg oppfordret oss til og kalle de der inn for Nissene fra canis så det er nå greit, vi må ha kalle navn på hverandre det er viktig så vi skiller kliten fra hveten vettu.... Wink

Mvh
Loggført
Per Olav
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #8 på: Januar 17, 2009, 15:15:00 »

DØ Svein, pass deg nå, kan jo hende vi har betalt av Morten E. for å frelse "tradissene" som de kaller det så fint til sekten..  Grin
Treig av meg vettu C, hvem er tradisser og hva er sekten:)
Loggført
Svein.E.J
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #9 på: Januar 17, 2009, 15:26:38 »

Begyner jaggu tro PO har rett og ta det lusker flere små rips fra canis rundt her en jeg aner, for hver gang det blir snakk om canis står pluttselig frelseren PO på pletten og undersøker hva det går i... Shocked
Jaja er vel ikke bedre og få det i disse tider med kjappe nett og mobiltelefon tider.... Roll Eyes

Huff ja så frels oss da store høvding, la oss underkaste oss canis og pengeboka til Morten E, vi har kjempet lenge og vel men nå blir vi innvadert og kampen er over, dere var standhaftige tøffe krigere alle man men nå er det snart over.
Vi er innvadert av de høyere makter og vi må belage oss på og gi alt vi eier og har til Morten E, først tar han pengene våre så våre barn men det var bra så lenge det varte Roll Eyes

Mvh

klikk klikk godbit, klikk klikk godbit
Loggført
Joachim
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #10 på: Januar 17, 2009, 15:27:53 »

Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Loggført

BH Welincha's Mirakel
Per Olav
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #11 på: Januar 17, 2009, 15:29:41 »

Begyner jaggu tro PO har rett og ta det lusker flere små rips fra canis rundt her en jeg aner, for hver gang det blir snakk om canis står pluttselig frelseren PO på pletten og undersøker hva det går i... Shocked
Jaja er vel ikke bedre og få det i disse tider med kjappe nett og mobiltelefon tider.... Roll Eyes

Huff ja så frels oss da store høvding, la oss underkaste oss canis og pengeboka til Morten E, vi har kjempet lenge og vel men nå blir vi innvadert og kampen er over, dere var standhaftige tøffe krigere alle man men nå er det snart over.
Vi er innvadert av de høyere makter og vi må belage oss på og gi alt vi eier og har til Morten E, først tar han pengene våre så våre barn men det var bra så lenge det varte Roll Eyes

Mvh

klikk klikk godbit, klikk klikk godbit

Du er nå en  skikkelig godgutt dah, Svein  Grin
« Siste redigering: Januar 17, 2009, 15:31:42 av Per Olav » Loggført
Svein.E.J
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #12 på: Januar 17, 2009, 15:59:06 »

Du veit enden er ner når dine fiender tar til smisk og smil til deg, jeg gir meg, jeg befaler dere alle IPO folk legg ned våpenene deres både pisk og soft stokk, alle jegere legg ned våpen og strøm halsbånd, alle bruks folk legg bort høy røst og strupelenke og til dere alle så kan boka klikkertrening i teori og praksis og ny klikker kjøpes hos Morten E inne på canis...... Cry

Vi har gjort så godt vi kunne, vi kjempet med høy røst, straff og juling så lenge vi klarte, våre hunder har gått gjennom ild for oss men nå er det på tide og kose og rose og gi bikkjene våre ferie.
Hunden har kjempet på de største arenaer som gladiatorer mot figuranter og andre gladiatorer men nå er det over, kos med din hund og klikk hver gang den smiler til deg, for den med godbit til valkene og fedmen tar den det fortjener den.
Og måtte canis(gud) forby dere og bruke hundene og la de jobbe, måtte canis(gud) forby dere og ha en rase som kan tenke og tåler høye lyder elller stemmer, kjøp dere pels uten innhold og for den med godbit kos og ros, klikk den inn vel og lenge og ikke glem og betal mannen i luka (gud) som garantert presanterer seg som Morten E, de sier han ikke er snill men han vil bare ha dine penger og dine jente barn men han tar godt vare på de så lenge de kan betale for seg.

Mvh

Den nye frelseren sendt ut av de høyere makter, omvent av PO den store og kommet for og bli.... Wink

Loggført
Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #13 på: Januar 17, 2009, 16:27:33 »

Du veit enden er ner når dine fiender tar til smisk og smil til deg, jeg gir meg, jeg befaler dere alle IPO folk legg ned våpenene deres både pisk og soft stokk, alle jegere legg ned våpen og strøm halsbånd, alle bruks folk legg bort høy røst og strupelenke og til dere alle så kan boka klikkertrening i teori og praksis og ny klikker kjøpes hos Morten E inne på canis...... Cry

Vi har gjort så godt vi kunne, vi kjempet med høy røst, straff og juling så lenge vi klarte, våre hunder har gått gjennom ild for oss men nå er det på tide og kose og rose og gi bikkjene våre ferie.
Hunden har kjempet på de største arenaer som gladiatorer mot figuranter og andre gladiatorer men nå er det over, kos med din hund og klikk hver gang den smiler til deg, for den med godbit til valkene og fedmen tar den det fortjener den.
Og måtte canis(gud) forby dere og bruke hundene og la de jobbe, måtte canis(gud) forby dere og ha en rase som kan tenke og tåler høye lyder elller stemmer, kjøp dere pels uten innhold og for den med godbit kos og ros, klikk den inn vel og lenge og ikke glem og betal mannen i luka (gud) som garantert presanterer seg som Morten E, de sier han ikke er snill men han vil bare ha dine penger og dine jente barn men han tar godt vare på de så lenge de kan betale for seg.

Mvh

Den nye frelseren sendt ut av de høyere makter, omvent av PO den store og kommet for og bli.... Wink

Svein, har du aldri tatt i en klikker? Hvor gammel var du når du startet med hund?

Sitat
Circameg oppfordret oss til og kalle de der inn for Nissene fra canis

Når har jeg sakt dette?  Vi har vel et par "Nisser" her inne også har jeg lagt merke til..  Wink
Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
Svein.E.J
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #14 på: Januar 17, 2009, 16:36:37 »

Jeg bruker tilogmed klikker med stilbart klikk, den har tre forskjelige typer klikk om jeg vil men jeg bruker det høyeste der jeg får mye klikk for pengene,klikker er bra vettu... Kiss
Hund, hvem sier jeg har hund..... Undecided

Vil du ikke ha nisser her inne da circameg...? hvor skal jeg da gjøre av meg, finnes jo ikke noe bra katte forum for bruks katten min så jeg hadde håpet jeg kunne henge ut litt her inne hos dere kule folka... Roll Eyes
Nei nå sjønner jeg ingen ting, fortapt i min egen medlidenhet, hadde jeg hatt penger skulle jeg blitt venn med Morten siden dere bahandler meg så dårlig.... Kiss

Mvh
« Siste redigering: Januar 17, 2009, 16:55:42 av Svein.E.J » Loggført
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: