Sider: 1 [2]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Schäfermennesker...?  (Lest 2601 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #15 på: April 09, 2009, 22:18:53 »

Er det ikke deilig at vi kan settes i båser ;o)

Da vet vi hvor vi tilhører ;o)

En ting jeg erfarer hver gang jeg er i skogen; At jeg ikke kan noen ting, for hunden gjør ofte noe helt annet enn planlagt. Så jeg kan ikke lengre si at jeg vet best ;o)

Wink  Egentlig en god følelse å ha kommet dit Anneth. Wink
Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
Knerten
Unghund
Utlogget Utlogget

Arvegodset vårt

« Svar #16 på: April 11, 2009, 00:04:47 »

Ikke noe annet¨å si :

Herlig !!!!!
Loggført

INT N DKuch AD KORAD Bittebit`s Knerten-Bjarne, MANNEN I MITT LIV
S LCH S DKuch AD B BH LP3 SL2 RSP2 Bittebit`s Nillan
AB AD B BH LP1 LP2 KORAD SL1 RRP1 Knertebo`s Fancy
SUCH AD BH IPO1 SL2 KORAD LP1 Knertebo`s Entusiast
AD BH Knertebo`s Jolly-Kara
Linn_Maage
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #17 på: April 14, 2009, 20:22:53 »

Det finnes flere typer schæfermennesker:

1. De du møter på utstilling som har glorete grilldresser i alle mulige farger. På ryggen har de reklame for kennelen og et stort behov for å reklamere for seg selv. De har utaggerende hunder og eier henger på slep. Bilene deres er fulle i hunder og rister hver gang en stakkar går forbi. Hundene må for all del ikke lære å sitte, da kan utstillings karrieren bli ødelagt. Å gå på lydighetskurs er bortkastede penger mens de samtidig går personlig konkurs fordi de har brukt for mye penger på å reise land og strand rundt på utstillinger.

2. Skogsfolket. Har millitærfarget tøy som har sett sine beste dager og lukter vondt av sur pølse. Stolsekk bestående av jappebitt, bringkobbel, 5 konger, påvisningsline, 5 typer godbiter og 2 år gammel søppel. Skogs schæfermennesket vet best, kan alt og alle andre raser er no dritt. Du ser de aldri trener, men får høre at de er best og kan alt.

3. IPO folket. Har det siste i utstyr, gappayvester, store hundehengere, fete biler, kaktus sveis og hår under armene. Svarte solbriller, buksa dratt godt opp i ræva og en selvtilitt en løve kan misunne de. De har ikke drevet med hund før og begynte med IPO fordi det er TØFT!
Detta va noe av det besta eg har lest på lenge.. Lo så masse at jeg nesten datt av stolen jeg sitter på...hehehehe Grin Grin Grin
Loggført
shenina
Unghund
Utlogget Utlogget

Saquana's Basic Tequila

« Svar #18 på: Juli 28, 2009, 03:10:17 »

Hehe:) ja dette må vel anses som den beste tråden ever:P hehehehe
Loggført
Sider: 1 [2]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: