Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: uhp, tidsmessig med pauser????  (Lest 598 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
shenina
Unghund
Utlogget Utlogget

Saquana's Basic Tequila

« på: August 22, 2009, 12:14:49 »

hei hei... er det noen som er 110% sikker på hvordan uhp blir lagt opp med tanke på pasuene... Huh? det er jo pause etter 8 km, da er det 15 min... så er det 7 nye km og pause på 20 min, så er det de siste 5 km og øvelsen er avsluttet når det har gått 15 min til.... da som godkjent eller ikke...

Det jeg da lurer på er... man skal være innenfor ca tid på 2 timer... er det innberegnet pausene da eller er det utenom??? altså at tiden da blir nede i 1 t og 25 min i og med at det er 2 pauser under veis... ! håper noen som er 110 % sikre kan svare meg på dette da vi skal ta en test og finne ut hvordan vi ligger ann til uka Smiley
Loggført
olavshaugen
Unghund
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #1 på: August 22, 2009, 21:19:47 »

Har aldri hørt at noen har strøket på prøven fordi de brukte for lang tid hvis hunden har travet i 20 km og ikke har blitt sårbent eller helt utslitt.

Dette står i reglene.

PRØVEN IKKE BESTÅTT: -Hvis hunden fullstendig mangler temperament, hardhet eller viser utmattelse ut
                                       over det normale.
                                     -Hvis hunden ikke kan holde en gjennomsnittsfart på 12 km/t, men
                                       bruker vesentlig lenger tid.

Jeg ville ikke ha startet på prøven uten at hunden er trent til å trave ved sykkelen i 20 km. 

Lykke til hvis du prøver Grin
Loggført

RIESENCHNAUZER SORT
BH AD AB SL1 SL2 SL3 FH1 N UCH S UCH INT UCH NV-08 Wedlock's Bether Watch Your Back
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: