Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Norsk Vinner for Schäferhunder 2009  (Lest 866 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« på: September 08, 2009, 23:19:05 »

Jeg sitter å leser i nyeste Schaferhund bladet, og er kjempe skuffet. Det er ikke skrevet noe om RIK utøverne, og ikke såpass som et bilde engang. Kun fra "Barn og hund" og "skue" Her ser vi hva Norsk Schaferhundklubb verdsetter.. Vinkler!!
Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
Gråtass
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: September 09, 2009, 00:45:00 »

Jeg sitter å leser i nyeste Schaferhund bladet, og er kjempe skuffet. Det er ikke skrevet noe om RIK utøverne, og ikke såpass som et bilde engang. Kun fra "Barn og hund" og "skue" Her ser vi hva Norsk Schaferhundklubb verdsetter.. Vinkler!!

De som alle andre medlemsblader er vel avhengige av at medlemmene tar bilder og skriver tekster som sendes inn innen trykkingsfristen, antar jeg. Så om du savner noe er det vel bare å skrive inn en artikkel og ta bilder neste gang du opplever noe spennende du vil dele med de andre medlemmene. Det er jo tross alt ingen ansatte journalister i bladet..
Loggført

-If you don't like the answer, ask a different question!-
Joachim
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: September 09, 2009, 07:43:53 »

De som alle andre medlemsblader er vel avhengige av at medlemmene tar bilder og skriver tekster som sendes inn innen trykkingsfristen, antar jeg. Så om du savner noe er det vel bare å skrive inn en artikkel og ta bilder neste gang du opplever noe spennende du vil dele med de andre medlemmene. Det er jo tross alt ingen ansatte journalister i bladet..
Det kan så være at medlemsbladet er avhengig av å få inn stoff fra avdelingene og medlemmer men i dette tilfelle gjelder det NV som vel arrangeres av NSCHK? Når de klarer stable ett sånt arrangement på bena burde de også sørge for at arrangementet blir dekket i sin helhet, også på hjemmesiden, der finner jeg ikke resultater fra Schh, kun utstilling og LP! Er jo flott reportasje fra IPO NM så det er jo ikke viljen til å publisere det står på.

Passende med 3 kritiske leserinnlegg ang. barn og hund på NV i samme blekka? Trist å lese at de oppfører seg sånn. Barn og hund er jo det morsomste å se på i utstillingsverden og er virkelig stort for mange av de som deltar å burde prioriteres.

Nå skal vel ikke jeg klage da, de har nå fått med bilde av oss så.. Sånn apropo vinkler..  Tongue
« Siste redigering: September 09, 2009, 07:48:19 av Joachim » Loggført

BH Welincha's Mirakel
Unique
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: September 09, 2009, 16:22:39 »

Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Grattis!!
Loggført

Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: