Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Åsnes-saken  (Lest 860 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Wenche Jo
Kverrulant
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« på: September 22, 2009, 22:40:16 »

Frode Undseth tror kvinnen han omplasserte hunden sin til har tatt livet av Aiko.

Reportasjen:
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/her-graver-politiet-opp-den-doede-hunden-2920527.html
Loggført
Kjersti
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: September 22, 2009, 22:57:41 »

Jeg håper nesten obduksjonen viser noe annet enn hjertesvikt, så kanskje noe endelig kan skje her... Dette er intet annet enn forferdelig tragisk. Det eneste som er synd er dersom det er brukt rottegift, da jeg har hørt at dette er vanskelig å påvise...
Loggført
Unique
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: September 23, 2009, 10:23:06 »

Kjenner at jeg er i ferd med å opparbeide et voldsomt raseri mot MATTILSYNET ! Hvor nedsnødd går det vikelig an å bli. En mer tafatt kommentar til saken enn :
 " Jeg beklager at hunden er død. Men jeg vet ikke om vi kunne gjort noe fra eller til, sier Harald Øverby, som er distriktsleder i Mattilsynet"  - skal ikke være mulig.

Kjære Harald Øveby!
Hvis du leser dette så må du være så snill å ta deg   selv på tak, før  du driter ut  deg selv og Mattilsynet for hele hundenorge. Dette går virkelig ikke an!  Hvor mange hundelik skal dere grave opp fra gården før det blir gjort noe ??

Hva ville du gjort hvis du  fant flere nedgravde sauer hos en sauebonde?  eller kyr hos en kvegbonde? Hevet skuldrene og sagt at her kunne vi ikke gjort noe fra eller til ??
Det er sendt utallige bekymringsmeldinger og du sier alle blir behandlet???  Vel, her er jeg nesten tilbøyelig til å tro at noen må ha bladd fort gjennom bunken.. Hvis dere ikke vet hva dere skal gjøre så kan jeg gi dere et tips. Helt gratis!!  Du kan nekte denne dama å ha hunder i sin varetekt inntil  det foeligger dom i saken hennes. DET kan dere gjøre, så slipper  flere fiske hunder å ende sine dager på gården hennes.

Slutt å se i taket. Gjør noe !!!

Loggført

Joachim
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: September 25, 2009, 02:25:09 »

Er vel ingen som gidder skrive mer om saken her for da kommer jo bare POlitiet og skal verne dette stakkars kjerringspetakkelet som desverre ikke er blitt dømt enda, intill hu blir det burde hun ligget i reimer på Sanderud spør du meg. Siden ikke det skjer noe formelt i saken så burde det faktisk være lov å advare mot denne kennelen på ett eller anna vis. En ting er spørsmålstegnet rundt hva som skjer med alle hundene der oppe men hva med alle som blir manipulert av kjerringa til å enten kjøpe hund derfra eller selge/gi bort hund til henne? Det må jo være helt tragisk å være hundeier å oppleve noe sånt som denne siste saken. Fakta er jo og at mange ikke kjenner til saken og burde blitt opplyst. Tema kom opp på trening i dag og mange ante ikke noe om hva som skjer i Åsnes og det syns jeg er litt skremmende..
Loggført

BH Welincha's Mirakel
Misha
Valp
**
Utlogget Utlogget

« Svar #4 på: September 25, 2009, 19:21:50 »

Merkelig med denne dama som blir beskyttet av Mattilsynet. Synd å måtte si det, men jeg håper faktisk at obduksjonen av den hunden viser noe som støtter anmeldelsen. Hvor mye skal egentlig til før de rette myndigheter setter en stopper for alt hundehold hos dama.

"Ingen røyk uten ild", heter det. Hun KAN være uskyldig, men det ryker veldig mye i denne saken. Og det stinker..
Loggført

Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: