Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Endelig! Jeg har fått valp : )  (Lest 882 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Kristin
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« på: September 29, 2009, 15:28:50 »

På søndag kom vi hjem fra Danmark med lille Hera. Hun er av rasen Hvit gjeterhund Smiley Og kommer fra http://www.made-to-measure.dk/

Hun er en aktiv og rampete valp  Grin Men for en herlig hund!  Kiss Hva vi skal med henne vet vi ikke enda  Roll Eyes Nå tar vi hverdagslydigheten og sosialisering, så får vi se. Noe må vi gjør for hun er definitivt en liten brukshund  Cheesy

Her er vår hjemmeside http://hera.cybersite.nu/startsida.html

Om noen har noen gode råd. Hva som helst. Så tar vi dem i mot med glede  Smiley Har ikke hatt noen problemer enda...... men de kommer vel  Tongue
Loggført

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Linn_Maage
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: September 29, 2009, 21:11:58 »

Kjempe søt valp du har fått deg:)
Loggført
Kristin
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: September 29, 2009, 21:30:39 »

Kjempe søt valp du har fått deg:)

Takk  Smiley
Loggført

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Cecilie_
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: September 29, 2009, 22:10:44 »

Heisann
Så gøy å se flere som har hvit gjeter (og som bor i Stavanger) Vi bor på Hinna og hadde vært gøy og møttes en gang. Vi har en på 5 mnd.

Det vi har merket at skulle fokusert mer på fra starten er sosialisering ifht fremmede mennesker. Flere jeg har vært i kontakt med som har kjøpt hvit gjeter sier at det er noe som de gjerne skulle fokusert mer på fra dag 1. Så bare vær obs på dette. Ellers har vi ikke så mye mer erfaring, men det kommer nok etterhvert  Grin
Loggført
Kristin
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #4 på: September 29, 2009, 22:31:49 »

Heisann
Så gøy å se flere som har hvit gjeter (og som bor i Stavanger) Vi bor på Hinna og hadde vært gøy og møttes en gang. Vi har en på 5 mnd.

Det vi har merket at skulle fokusert mer på fra starten er sosialisering ifht fremmede mennesker. Flere jeg har vært i kontakt med som har kjøpt hvit gjeter sier at det er noe som de gjerne skulle fokusert mer på fra dag 1. Så bare vær obs på dette. Ellers har vi ikke så mye mer erfaring, men det kommer nok etterhvert  Grin

Hei  Smiley Tror jeg har skrevet litt med deg på canis? Våre hunder er i slekt  Smiley
Vi bor på Gausel, ikke så langt fra den Ica butikken.

Ja, for meg er det utrolig viktig at hun blir trygg på folk. Har hatt en hund tidligere som var veldig redd folk. Hun ble aggressiv. Ikke kjekt  Angry Den ganngen visste jeg ikke hvordan jeg skulle takle det. Håper jeg vet bedre nå. Vi har barn, så her har det vært tre fremmede barn og hilst på allerede( en og en) Hun bryr seg ikke når de kommer, men er heller ikke redd. Gir dem noen pølsebiter så spiser hun dem og slikker dem på hendene  Smiley

Loggført

Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

« Svar #5 på: Oktober 01, 2009, 17:43:57 »

Gratulerer så mye med et nydelig hvitt nøste, Kristin.

Ta godt vare på valpetiden, den går så alt for fort.

Kos deg masse Smiley
Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
Kristin
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #6 på: Oktober 01, 2009, 22:45:02 »

Gratulerer så mye med et nydelig hvitt nøste, Kristin.

Ta godt vare på valpetiden, den går så alt for fort.

Kos deg masse Smiley

Takk takk  Smiley
Loggført

Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: