Sider: 1 [2]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: MH norsk dobermannklubb 10-11 oktober.  (Lest 1632 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Joachim
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #15 på: Oktober 12, 2009, 07:53:41 »

Angående den ferdselsprøven det er snakk om her, er det vel en SMULE vanskelig å holde den for NULL hunder? Eller? Den hadde nok vært holdt med bare en påmeldt hund.
Nå ville vel den ene i dette tilfellet vært meg da så vidt meg bekjent jeg var den eneste som meldte interesse. Kan ikke se noen grunn til å grine over at klubben ikke arrangerer FP for meg og bisken da det ville vært ett rent tapsprosjekt økonomisk og ikke noe jeg forventer at NDK hvor vi ikke engang er medlem skal sponse oss med. Her er det vel medlemmene som svikter, ikke arrangørene?

Tror flere trenger å spise en is her.

Ett tips i sammenhengen er kansje å sette lokasjon litt mer bestemt enn Østlandet, Østlandet kan skille mellom noen km og 50 mil reising for mange  Grin
Loggført

BH Welincha's Mirakel
jeanette.Å.
Unghund
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #16 på: Oktober 12, 2009, 09:01:34 »

Ja du sier det jo selv Vero, alt går på tilfeldigheter .Det skal vel være utstilling til jul,så i desember er det vel på tide og ringe dommere og ringsekretærer,så kanskje de kommer .PS husk å bestille hallen det kan vel gjøres julaften. Hvis ikke kan det jo utsettes så kan de beholde plassen sin de som har meldt på,for da er det jo ikke avlyst.

Uten utstillingene hadde det heller ikke vært noen bruks relaterte konkurranser i klubben..
Det er jo på utstillingene alle pengene kommer...  Det trodde jeg du var smertelig klar over Lasse, siden du har sittet som formann i klubben.

Loggført
Vero
Valp
**
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #17 på: Oktober 12, 2009, 14:31:46 »

Ja du sier det jo selv Vero, alt går på tilfeldigheter .Det skal vel være utstilling til jul,så i desember er det vel på tide og ringe dommere og ringsekretærer,så kanskje de kommer .PS husk å bestille hallen det kan vel gjøres julaften. Hvis ikke kan det jo utsettes så kan de beholde plassen sin de som har meldt på,for da er det jo ikke avlyst.

Jeg har ikke ymtet et ord om tilfeldigheter.  Angry
Det er forskjell på å søke NKK om aktiviteter som da havner på terminlisten (noe som skal gjøres innen en viss frist for å komme med på denne terminlisten i det hele tatt), enn å bestille haller og div som du drar frem! Tongue Roll Eyes

Loggført

DKV 09 BH B NUCH KBHV 07 Tamlands Valentino Garavani
                          BH B NUCH  Tamlands Nina Ricci
Sider: 1 [2]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: