Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Godkjenning fra mattilsynet  (Lest 669 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
jaroshund
Unghund
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« på: Januar 22, 2010, 22:25:59 »

Jeg driver firma JaRo`s Hund som forhandler fòr, Back on Track, klær til hundemennesker, utstyr ++++

Nå vurderer jeg tanken å ta på meg hundepass hjemme. Her er det ikke snakk om å ha kennel ute, men i hjemmemiljø inne sammen med meg og mine hunder. Men så lenge en tar på seg hundepass og tar betalt, så blir en ansett som hundepensjonat - og skal ha godkjenning fra mattilsyn.

Noen som har vært igjennom denne papirmølla? Er det mye som på tilpasses inne? Ja rett og slett, er det mye jobb som må til for å få en slik godkjenning?
Loggført

JaRo`s Hund http://jaroshund.no
Forhandler av Vom & Hundemat
Joachim
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: Januar 23, 2010, 05:15:36 »

Det er såvidt jeg har skjønt systemet ikke noe mølle å gå gjennom for å kombinere hund med næring i heimen på det viset da ville vi vel vært overøst med tilbud?

Det skal foregå i kennel eller eksterne hjem. Det er bare å se på pensjonatene, omplasseringssentrene o.l. hvordan de MÅ operere for å tilfredstille mattilsynet, jeg vil tru du havner i samme kategori? Bygg kennel.  

Hva med hundelufting? Det ser jo ut til å være en ting av tiden.. Kjøp en svær bil å fyll opp med bikkjer noen timer hver dag å la dem lufte hverandre. 200,- pr dog blir fort butikk.  Grin

« Siste redigering: Januar 23, 2010, 05:16:56 av Joachim » Loggført

BH Welincha's Mirakel
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: