Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dobbertispe 2år Selges/omplasseres...  (Lest 498 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Linn_Maage
Unghund
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« på: August 07, 2010, 11:19:45 »

BH Ansochristos Dike Destroyer heter denne jenta, hun er født 22.07.2008
Foreldrene hennes heter Ansochristos Alkariqua og Far heter Krutow Di Altabello..
Øyelyst fri

De jeg søker til denne hunden skal helst ikke ha de aller minste barna i huset da hun er vant med litt eldre barn.
Andre tisper i huset går ikke, hannhund vil hun nok gå greit med..

Ellers så søker jeg aktive hundefolk til henne da jeg har trent aktivt med henne siden hun var liten, og helst folk som har hatt hund før..
Hun er veldig flink i lydighet og spor er så si prøveklar til en SL1(spor og lydighetsprøve )
En SL prøve vil jeg nok ta med henne , hvis hun ennå er hos meg når vi skal ha prøver i klubben vår..
Ferdselsprøven klarte hun da hun var kun 12 mdr.
Trener aktivt med henne ennå, hun begynner og sette seg mere og mere og man merker tydlig modningen i henne i trenings sammenheng, så det er ikke en lett avgjørelse dette, men en jeg var nødt til å ta.

Dike er ikke en problemhund i det hele tatt , hun er en utrolig kjærlig og trofast tispe, hun vil gjøre det meste for sin eier og jeg vet at hun vil bli en super treningshund/familiehund for noen..

Dike er vant til og være i bur når jeg er på jobb, hun er også vant med bil og både løs og i bur..

Jeg har stillt henne 2 ganger og hun har fått fine kritikker på utstillingene hun har vert på..Det har ikke blitt så mye utstilling på meg da det er trening jeg setter mest fokus på med mine hunder..

Grunnen til jeg selger henne til redusert pris er pga hun selges med avls sperre.
Dike er frisk og feiler ingenting må jeg bare få skrevet i samme slengen,det er ikke pga henne det bli satt en avlssperre på henne, men pga sykdomhistorie med hennes kullsøsken..
Men må jo bare få sagt også at det er ikke pengene som er viktigst for meg her, å finne et godt hjem til henne er viktigst, så pris kan diskuteres...

Er det noen som har noe mere de lurer på , så bare ta kontakt.

Mvh Linn Maage
linn@ipo-norway.com eller 98621728
« Siste redigering: August 07, 2010, 11:36:38 av Linn_Maage » Loggført
Linn_Maage
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: August 18, 2010, 00:03:15 »

Solgt
Loggført
Kristin
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: August 18, 2010, 21:19:30 »

Det var flott! Hun hørtes jo super ut  Smiley
Loggført

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: