Det er med tungt hjerte at jeg nå igjen annonserer Dike til omplassering.. De nye eierene har desverre ikke tid til henne mere .
Dike er en hund som er vant til og være i aktivitet, hun er basis lydighetstrent(Har BH prøven ), de nye eierene har også trent litt lydighet med henne, jeg har da fått tilbakemelding på at hun var den flinkeste i klassen..
Hun er ikke en IPO hund pga dårlig genetisk bitt.. Men Spor og lydighet er hun fin til.. Sykling og skiturer er hun vant til, liker godt og dra/jobbe...
Det hjemmet vi ser etter er noen som er aktive med henne, må ikke drive aktivt innen hundesport, men må være et aktivt menneske..
Dike er ikke en hund som er så veldig glad i andre hunder, spesielt tisper.. Små hunder har hun hatt dårlig erfaring med da hun var liten, så de er hun ikke glad i .. Hvis det skal være en annen hund i hjemmet, så er det best med en voksen hanne..
Katter er hun ikke vant til..
Dike er derimot utrolig familiekjær og knytter seg veldig til de hun evt kommer til, så det er litt viktigt for meg at hun kommer til noen som har tid til henne og har tenkt dette nøye igjennom... Det er ikke en leke og man kan ikke bare kaste den vekk når man finner ut at det er andre ting man heller vil bruke tiden sin på, da burde man ikke skaffa seg hund i det hele tatt...
Jeg har hatt denne hunden i 2 år, de nye eierene har hatt denne hunden i litt over et år.. Så jeg kjenner jo da denne tispen ganske så godt, derfor er jeg med på og prøve og finne nye eiere til henne...
Ring meg på 98621728 eller på mail
linn@ipo-norway.com