Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sort schäferhanne på 5 md. trenger nytt brukshjem  (Lest 1512 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Malin og Lita
Valp
**
Utlogget Utlogget

« på: November 09, 2007, 17:36:40 »

En kompis av meg ønsker å omplassere/ selge sin nydelige sorte schäfer hanne-valp for en billig penge da han desverre ble "einstein"

Lille Toffen (5 md.) er en utrolig god hund, både mentalt og driftsmessig. Miljøsterk og en godt utviklet av-knapp. Fullt og fast bitt og viser svært gode kamphandlinger.  Han er fra Kennel Imzedrift. Mamman heter Hajens Jante Fjante, og pappan er Q vom Haus Shiho.

Dette er en hund man kan nå langt med innenfor alle bruksgrener eller som tjenestehund.

Om du kunne være interressert, eller vet om noen som kan være det, send meg en mail på millamalin@hotmail.com
Loggført

alin og Blackneck's A'Lita
Malin og Lita
Valp
**
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: November 18, 2007, 23:13:10 »

Ingen som er interessert? Toffen ønsker fortsatt nytt hjem...
Loggført

alin og Blackneck's A'Lita
Caroline
Valp
**
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: Januar 03, 2008, 23:28:23 »

;DKanskje litt seint svar, men har sendt deg mail  Cool
Loggført
hamtara
Valp
**
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #3 på: Mars 07, 2008, 16:29:13 »

En kompis av meg ønsker å omplassere/ selge sin nydelige sorte schäfer hanne-valp for en billig penge da han desverre ble "einstein"

Lille Toffen (5 md.) er en utrolig god hund, både mentalt og driftsmessig. Miljøsterk og en godt utviklet av-knapp. Fullt og fast bitt og viser svært gode kamphandlinger.  Han er fra Kennel Imzedrift. Mamman heter Hajens Jante Fjante, og pappan er Q vom Haus Shiho.

Dette er en hund man kan nå langt med innenfor alle bruksgrener eller som tjenestehund.

Om du kunne være interressert, eller vet om noen som kan være det, send meg en mail på millamalin@hotmail.com

har du fortsatt hunden til salgs Huh?
Loggført
Caroline
Valp
**
Utlogget Utlogget

« Svar #4 på: April 09, 2008, 22:33:33 »

Etter hva jeg har fått meg skal denne hannen vurderes for politiet?? Huh?
Mener å huske det... Roll Eyes Grin
Loggført
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: