Din hund kan du om du ønsker trene sikkert vær dag, når jeg var som ivrigst før K-testen trente jeg vær eneste dag et eller anna, bortsett fra i helgene da tok vi turer. Men jeg varigerte mellom lp/spor/shytz i løpet a uka. Faren med å trene slik er at man kan bli utbrent som fører om man er fersk og man stagger litt imot. Jeg ville helt klart om jeg var deg prøve å få ihvertfall trent anna vær dag, å så koble a de andre dagene med noe annet en lydighet. Er ikke det artigste hundene vet å trene lydighet akkurat..å ikke kvervuler på det folkens, for en brukshund som sch tror jeg har det mye artigere i sporet i skogen eller rundering. Å for ikke snakke om hvor artig hundet med jakt og kamplyst synes shytz er. Jølle hvorfor bare lydighet :?: hunden trenger å få jobbet litt hardere en som så
Jeg sier om du vil satse i LP, tren vær dag

Å ikke gi deg om det butter imot av å til, er bare å hoppe 2.steg tilbake å bynne der igjen. Gå ikke for fort fram i momentene. Legg gobitene hjemme å belønn med ball så for du mer lek i treningen å det blir mye artigere for hunden.Ha en plan over treninga før du kommer i hallen.hehe
Vising av tenner, få trenigskompisene dine til å sjekke ofte på trening.
Fellesdekk, samle gjengen..Fellesdekk NUUUUUUUU..hehe
Lineføring-tusle fot med hunden i bånd:)
Fri v/fot samme tuslinga :lol: :lol:
Dekk fra holdt..tusle stoppe å dekke, tusle videre så tilbake hente hunden tusle videre
Innkalling fra sitt..tusle holdt sitt bli tusle videre kall inn PÅÅÅÅ PLAAAASSS :lol: :lol:
Stå under marsj,,som du sa STÅÅÅÅ ,,,tusle stå bli tusle tusle tilbake hente hund tusle videre.. :lol:
Fritt hopp over hinder..tusle mot hinder..hopp..tusle videre sammen med hund fri v fot
Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke har meldt meg opp i denne KL kan jo alt på rams ihvertfall..haha
Å lykke til, , ,