|
StoreSlem
|
 |
« på: November 25, 2007, 00:27:25 » |
|
Hjelp oss å bli litt bedre.. si hva du synes
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det bor en grevling i taket
|
|
|
|
Ronny
|
 |
« Svar #1 på: November 25, 2007, 00:46:51 » |
|
Rødfargen kunne vært øitt svakere,,hehe En egen Ipo katorogi ville vært great, ellers great 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Circameg
|
 |
« Svar #2 på: November 25, 2007, 02:11:17 » |
|
Egen ipo katergori blir det nok ikke.. Vi har valgt å samle alt under "bruks"
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ronny
|
 |
« Svar #3 på: November 25, 2007, 12:51:18 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Cathrine
Gjest
|
 |
« Svar #4 på: November 25, 2007, 12:59:20 » |
|
Ikke bli så skuffa da IPO...  IPO er jo bruks det også, så det har jo allerede sin kategori. Jeg synes det blir dumt å gi alle brukshundsporter/aktivteter egne kategorier. Det er i bunn å grunn det samme vi driver med om det er IPO, NBF, reddningshund, tjenestehund osv osv
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ronny
|
 |
« Svar #5 på: November 25, 2007, 13:01:35 » |
|
Ikke bli så skuffa da IPO...  IPO er jo bruks det også, så det har jo allerede sin kategori. Jeg synes det blir dumt å gi alle brukshundsporter/aktivteter egne kategorier. Det er i bunn å grunn det samme vi driver med om det er IPO, NBF, reddningshund, tjenestehund osv osv hehe okey da Grunn for redigering: Rettet opp i sitering. Admin Huffsa
|
|
|
|
« Siste redigering: November 25, 2007, 15:44:06 av Huffsa »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Laila
|
 |
« Svar #6 på: November 25, 2007, 13:58:59 » |
|
Forumet er blitt kjempefint  Et spørsmål.....hvorfor er det så liten tekst? Sitatene er store nok, men innleggene er i så liten skrift at jeg sliter for å lese
|
|
|
|
|
Loggført
|
Supreme Guardians Eleanor BH Wickewire's Anguloa Clowesii BH Mai Tuk Ninja N S UCH BH N BCH IP( RSP3 RRP3 Lp Elite NBF spor A NBF rundering A) Supreme Guardians Anastasia BH RRP3 RSP1 Supreme Guardians Cleo BH RSP1 Supreme Guardians Diablo
|
|
|
|
StoreSlem
|
 |
« Svar #7 på: November 25, 2007, 14:08:57 » |
|
Jeg hadde satt pris på litt nærmere forklaring her..
De ser helt like ut her i allefall, og etter hva jeg kan se så er koden for de to sakene helt like også.
Hvilken nettleser og hvilken versjon kjører du av den nettleseren?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Laila
|
 |
« Svar #8 på: November 25, 2007, 14:23:19 » |
|
Hos meg er det ikke likt. Hvilken nettleser...  har ingen aning, null peil på slikt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Supreme Guardians Eleanor BH Wickewire's Anguloa Clowesii BH Mai Tuk Ninja N S UCH BH N BCH IP( RSP3 RRP3 Lp Elite NBF spor A NBF rundering A) Supreme Guardians Anastasia BH RRP3 RSP1 Supreme Guardians Cleo BH RSP1 Supreme Guardians Diablo
|
|
|
|
Huffsa
|
 |
« Svar #9 på: November 25, 2007, 14:58:56 » |
|
Teksten virker også mindre her, men kan det være fordi det er en annen skrifttype? Jeg har testa både i FF og IE.. siste versjon av begge.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid..
|
|
|
|
StoreSlem
|
 |
« Svar #10 på: November 25, 2007, 15:22:09 » |
|
Ble ting bedre nå?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Huffsa
|
 |
« Svar #11 på: November 25, 2007, 15:31:41 » |
|
For meg ser det likt ut. Men jeg har kikka litt rundt og teksten er bra i oversiktene, men virker som den er mindre når man går inn på de enkelte trådene..!?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid..
|
|
|
|
Cathrine
Gjest
|
 |
« Svar #12 på: November 25, 2007, 15:33:12 » |
|
Ble ting bedre nå?
Hos meg ble nå skrifta større. Men skrifta virker grå, kanskje den hadde syntes bedre svart?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Laila
|
 |
« Svar #13 på: November 25, 2007, 16:06:54 » |
|
Ser likt ut for meg også. Merkelig at skriften i sitat ser så mye større ut enn i innlegg. Kan det være synsbedrag pga gråfargen i bakgrunn. ....eller må jeg ha nye briller 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Cathrine
Gjest
|
 |
« Svar #14 på: November 25, 2007, 16:09:32 » |
|
Ser likt ut for meg også. Merkelig at skriften i sitat ser så mye større ut enn i innlegg. Kan det være synsbedrag pga gråfargen i bakgrunn. ....eller må jeg ha nye briller  hehe, kanskje nye briller laila..  For meg ser skrifta i sitatene mindre ut, men den er svart og derfor mer tydelig. men det kan jo være forskellige nettlesere også...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|