Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sjalu hund  (Lest 1290 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
StoreSlem
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« på: November 25, 2007, 19:19:34 »

Jeg er også med i et annet forum som tar for seg mer dagligdagse spørsmål og livets små og store problemer. I det forumet skrev en 17 år gammel jente at hun hadde store problemer med at hunden var sjalu.

Det vil si at hunden hoppet opp i sofaen og insisterte på å være i mitt imellom de når hun hadde typen på besøk.  Hunden nektet også å la de være alene og reagerte på all form for nærhet.  For jenta var vist dette et stort problem.

Men som for en som har den daglige driften av en seksåring og det er vel en 7-8 år til frierne kommer her i huset så har det aldri lyst en Petter smart lyspære så kraftig over hodet mitt.  Dette må være en hver familiefars drømmehund.

Noen som kan guide meg i hvordan jeg kan trene en leonberger til dette? og om jeg må bytte rase hva skal jeg velge for å oppnå dette?

Og kan dette være en forretningside for hundeskoler rundt om kring?
Loggført

Det bor en grevling i taket
Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #1 på: November 25, 2007, 20:41:42 »

Det ligger også et annet innlegg her inne ang sjalu hund, vet det er noen som har svart der Smiley
Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
StoreSlem
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #2 på: November 25, 2007, 21:47:22 »

Tja... Jeg leste den..

Greit nok at hunder ikke er sjalu.. det var ikke mitt poeng heller....

Jeg tenker på den nyttige brukshund egenskapen som kommer med dette jeg.. det vil så holde klåfingra gutter borte fra tennåringsjenter..
Loggført

Det bor en grevling i taket
Cathrine
Gjest
« Svar #3 på: November 26, 2007, 23:04:22 »

Tja... Jeg leste den..

Greit nok at hunder ikke er sjalu.. det var ikke mitt poeng heller....

Jeg tenker på den nyttige brukshund egenskapen som kommer med dette jeg.. det vil så holde klåfingra gutter borte fra tennåringsjenter..

Du kan feks lære hunden å halse når noen tar omkring prinsessa... Wink Minuset er at det fort kan skje i andre situasjoner også, ikke bare med innpåslitne guttevalper.
Loggført
Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #4 på: November 27, 2007, 02:31:05 »

hehe.. du klarer ikke holde gutta unna ei prinsesse vettu..må nok mere enn en hund til da.. og det finnes jo mange busker og kratt man kan klå i Cheesy Du må nok sette deg ned å fortelle om blomsten og bien Smiley
Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: