|
Wenche Jo
|
 |
« på: Desember 19, 2007, 09:15:24 » |
|
Legger du julegave under treet til hunden/hundene dine? Hva er den optimale julegaven til hunden 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Djerve
|
 |
« Svar #1 på: Desember 19, 2007, 20:09:00 » |
|
Hmm, jeg har ikke feiret jul med hunden før. så dette blir første året for min del. Vet at hun får 1 pakke, og den leges under treet ja. Den optimale presangen ser jeg for meg er tørrfisk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Circameg
|
 |
« Svar #2 på: Desember 19, 2007, 20:23:38 » |
|
Jeg kjøper ikke julegave til hundene mine og ikke har jeg juletre heller  De får ofte litt middagsrester, men det er alt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Huffsa
|
 |
« Svar #3 på: Desember 19, 2007, 21:21:04 » |
|
Her får hundene julepresanger av unga i familen..og fra en og annen katt  ..det går gjerne i griseører, haler og den slags. Ungene syns jo gjerne det er stor stas å se hundene rive av papiret selv. Det optimale er vel uansett middagsrestene.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid..
|
|
|
Knerten
Unghund

Utlogget
Kjønn: 
Arvegodset vårt
|
 |
« Svar #4 på: Desember 20, 2007, 03:15:57 » |
|
Jeg kjøper ikke julegave til hundene mine og ikke har jeg juletre heller  De får ofte litt middagsrester, men det er alt. Så kjip du er a  FNIS
|
|
|
|
|
Loggført
|
INT N DKuch AD KORAD Bittebit`s Knerten-Bjarne, MANNEN I MITT LIV S LCH S DKuch AD B BH LP3 SL2 RSP2 Bittebit`s Nillan AB AD B BH LP1 LP2 KORAD SL1 RRP1 Knertebo`s Fancy SUCH AD BH IPO1 SL2 KORAD LP1 Knertebo`s Entusiast AD BH Knertebo`s Jolly-Kara
|
|
|
|
|
|
|
|
Wenche Jo
|
 |
« Svar #7 på: Desember 20, 2007, 13:49:10 » |
|
Må bare bryte sammen å tilstå at her i huset er hundene likestillt med resten av "flokken", nissesokk på julemorgenen, gaver under treet, adventskalender og det blir pyntet behørlig med julelys og stæsj på hunderommet. Her blir ingen glemt..hehe....Om hundene får så mye "julestemning" av det vites ikke, men vi andre i "flokken" får i alle fall julestemning av å lage julestemning for dem også 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Heidi
|
 |
« Svar #8 på: Desember 20, 2007, 14:23:58 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Den som aldri gjør feil - har intet gjort!!
|
|
|
|
Luna-jenta
Gjest
|
 |
« Svar #9 på: Desember 20, 2007, 20:33:16 » |
|
Du er go du, Wenche ;)I mitt neste liv håper jeg ,at jeg får være hund hos deg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Mikkel
|
 |
« Svar #10 på: Desember 22, 2007, 01:34:09 » |
|
Her i huset er det både presanger (i flertall) under treet til hundene og julestrømper med noe snacks i. Julegaver går som oftest i leker og godiser, der Nirm setter nok størst pris på lekene og Vida garantert godisene. Ingen av de er noe særlig til å pakke opp selv egentlig.
Gamlehunden min Bogar var en skikkelig pakketyv. Passet jeg ikke på ham, stakk han av med pakker fra under juletreet, og starta å åpne de. Han var også med på å åpne de fleste gaver andre fikk og, og tidvis stakk han av med andres julegaver.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Myrullens Isko Nirm & Marschas VI "Vida"
|
|
|
mailin
Unghund

Utlogget
Kjønn: 
Friluftsidiot
|
 |
« Svar #11 på: Desember 22, 2007, 18:01:20 » |
|
Her i huset får også hundene gaver. Det startet vel for å "oppholde" en meget destruktiv, aktiv og oppfinnsom hund mens vi koset oss med gaver og kaker  Det var så morsomt for hunden (og oss andre) iom at jeg hadde pakket innholdtet godt inn i papir, div esker m.m. Året etter kom det plutselig gaver til og fra hundene, de fra hundene var det ingen som ville innrømme at de hadde kjøpt så da var det vel de firbente som hadde handla. Aussien går på julegaveåpninga med stor iver og lyst, og lille RR-frøkna på 10uker får åpne sin første. Hun er glad i å rive å slite, så jeg tror ikke hun vil klage  Pakkene til de kan vi ikke ha under treet, da blir de borte ganske fort.. *ler*
|
|
|
|
|
Loggført
|
Mailin - trent av en aussie, eid av en husky.
|
|
|
|
|
|
Yes-yes
Gjest
|
 |
« Svar #13 på: Desember 28, 2007, 17:31:46 » |
|
Eneste julegaven mine får er lang tur i skogen før all juleståheien setter inn for fullt! Ikke engang rester fra pinnekjøttet får de, er redd det bare vil føre btil dårlig mage!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Venus
Unghund

Utlogget
Kjønn: 
Pinnedyret
|
 |
« Svar #14 på: Desember 28, 2007, 18:08:24 » |
|
Eneste julegaven mine får er lang tur i skogen før all juleståheien setter inn for fullt! Ikke engang rester fra pinnekjøttet får de, er redd det bare vil føre btil dårlig mage!
Signerer. Slik har vi det her også med unntak av et par griseører som ligger sirlig innpakket under juletreet (men de er sjeldent fra meg).
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|