Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Belgisk fårehund - Tervuerentispe på 7 mnd  (Lest 941 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
wam
Gjest
« på: Januar 09, 2008, 10:27:35 »

Tervuerentispe på 7 mnd (født 15. juni 2007) selges til riktig eier. Jeg ser det som en klar fordel at kommende eier har interesse for en eller annen form for hundesport (lydighet, agility, bruks etc.), for aktivisering - evt konkurranser.

Erle er en veldig sosial og trivelig jente, med mye futt og fart. Noen fantestreker kan du nok også få med på kjøpet :-). Likevel er hun en skikkelig kosejente. Krøller seg sammen og sovner i fanget mitt stadig vekk. Legger jeg underarmen bak frambeina hennes, drar hun seg opp i fanget mitt selv. 

Begge foreldrene tilfredsstiller avlskriteriene til Norsk Belgisk Fårehundklubb.

Fra de var ca 5 uker har valpene vært med meg overalt, såvel i sentrumsnære/trafikkerte områder som ut i skogen. Alt nytt er like spennende.

Vi trener litt hverdagslydighet (sitt, innkalling og utgangsstilling) og hun har også fått prøve seg på spor. Noe hun likte VELDIG godt.

Hun har også vært med meg på et innendørs agilitystevne, med et bra støynivå. Dette affiserte henne overhode ikke. Var mye mer interessant med det som foregikk på banen, for ikke å glemme alle de trivelige menneskene som ville hilse på. Det var stas det!  :lol:  Hun reagerer ikke på skudd, og rakettene på nyttårsaften var heller ikke noe å bry seg om.

Hun selges registrert i NKK, helsesjekket, vaksinert (8-ukers og 3 mnd vaksine) og id-merket (mikrochip), Valpepakke, kong, halsbånd/koppel, valpekompendium og "hundens bok" fra NKK følger med.

Oppfølging er en selvfølge.

For mer info ta gjerne kontakt.

For mer info, ta kontakt på telefon 72 83 20 71/ 92 63 90 53, eller ta en kikk innom min hjemmeside: www.wentakeri.com 

Lørdag 12. januar flyttet Erle til Oppdal.
« Siste redigering: Januar 14, 2008, 10:57:44 av wam » Loggført
divadiva
Nyfødt
*
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: September 21, 2008, 16:31:03 »

hei vi lurte på om dere fortsatt har den tervuren tispen?
vi har en belger på 6mnd en av de beste hundene vi har hatt.
vi trener lydighet & når hun er 1 skal vi kanskje prøve agility.
vi er en aktiv familie som har hatt hun hele livet, som vil si 40år.

veldig fint med tilbakemelding til emelie_risvik@hotmail.com
mvh gina krogsvold.
Loggført
Nangijala
Valp
**
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

Groenendael tispe "Gera"

« Svar #2 på: Oktober 01, 2008, 23:43:24 »

4,5 år gammel HD-fri og ukomplisert hannhund søker nytt hjem.
Mail oss for å få bilde, da vi ikke fikk lagt det ut her.
Mail: nyhund@online.no
Tlf: 9006 1771
Loggført
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: