Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: VIRUSVARSEL LES  (Lest 692 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« på: Januar 11, 2008, 18:13:22 »

Jeg har vært så heldig å fått en link fra Photobucket på msn, IKKE åpne denne om du får den. Det er virus!!  Angry Angry

Hvis noen du kjenner sender denne linken til deg via msn så er det VIRUS!!!
Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
Djerve
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: Januar 11, 2008, 19:36:54 »

Takk for advarselen.  Wink
Loggført
StoreSlem
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #2 på: Januar 11, 2008, 23:34:05 »

Det går vist flere lignende virus nå dette og et som gir seg ut for å være fra youtube, jeg vil tippe det kommer flere varianter av den.

Dette er en trojansk hest som gir andre kontroll over pcen din. du er trygg så lenge du ikke har kjørt filen. Den er ikke farlig som ned lastet, da er det bare å slette den, men ikke dobbelklikk på filen eller kjør den på noen måte.

Så de neste dagene få folk du har på msn til å forklare hva det er de sender deg, og om bilder ikke åpnes nettleseren og video ikke åpnes i mediaplayer så vær naturlig bekymret for hva du kjører på pcen.

Den beste sikkerheten er en oppdatert antivirus, jeg har sjekket rundt og alle de vanlige antivirusprogrammene tar denne. Til og med gratisutgavene avg og avast. Så gå inn i virusprogrammet og sjekk at du har dagens utgave av programvaren.

Om du har fått et viruset så anbefaler jeg avast, ikke fordi det er den beste men den fjerner virus på en idiotsikker måte. du installerer programmet og den restarter pcen og gjør et dypt virussøk, dette tar en times tid eller to men funker veldig bra..

avast kan du hente her : http://www.avast.com/eng/avast_4_home.html

Det er også gratis
Loggført

Det bor en grevling i taket
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: