Sider: 1 [2]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ny Tysk Schaferhund Klub for bruksfolk  (Lest 1924 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Ronny
Kverrulant
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #15 på: Januar 26, 2008, 20:59:19 »

DKBS Kiss
Loggført

michael
Gjest
« Svar #16 på: Januar 27, 2008, 11:36:12 »

Hva du vet er ikke godt å vite innen hundesport  Wink Jeg visste ikke at det var 2 malleklubber, måtte løpe å sjekke stamtavlen og det var heldigvis den 'riktige'  Grin
Mye rart man lærer under SVs instruktørutdanning Grin. Hadde jeg bare vist hvorfor sånne ting blir sittende i hodet mitt... men enklelte skolerelaterte ting ikke vil sitte Huh?

DKBS driver ikke med IPO, så du behøver nok ikke bekymre deg over noen av stamtavlene fra Wasi Wink
Loggført
Maria
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #17 på: Januar 27, 2008, 12:28:59 »

Mye rart man lærer under SVs instruktørutdanning Grin. Hadde jeg bare vist hvorfor sånne ting blir sittende i hodet mitt... men enklelte skolerelaterte ting ikke vil sitte Huh?

DKBS driver ikke med IPO, så du behøver nok ikke bekymre deg over noen av stamtavlene fra Wasi Wink

Kan ikke være enkelt å studere samtidig som du bruker så mye tid på hund  Wink men stå på slik at du får en sånn Dr Michael foran slik Dr Raiser...regnbuen i bakgrunnen blir det værre med  Grin

PS! jeg er ikke bekymret for stamtavlene, men IPOIII er fortsatt bekymret  Wink
Loggført

Puma de Malandanza
BH Pico vom Haus Mecki SchH I
http://www.mrpico.com
Ronny
Kverrulant
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #18 på: Januar 27, 2008, 15:11:47 »

hehe...tuller med Maria Grin
Loggført

michael
Gjest
« Svar #19 på: Mars 29, 2009, 17:42:14 »

Schäferhundverein RSV2000 e.V. is member of VDH (FCI)

We are happy that we can really take off now. The membership starts 25.03.2009 with the prefix preliminary. This is designated as normal procedure in the by-laws of the VDH and will apply for three years. In this period we will assure everybody of our activities in performance and breeding.

Since the founding of the RSV2000 we could convince with a conclusive concept for the training of utility dogs, dedicated members with pioneering spirit, who show idealism and stamina.

The Schäferhundverein RSV2000 is the competence for the German Shepherd as regards content and staff.
Loggført
Joachim
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #20 på: Mars 29, 2009, 21:54:04 »

Linken først i tråden ser ikke ut til å virke men jeg søkte og fant denne? Stemmer det? men er bare tysk da-  Embarrassed

http://www.rsv2000.de/
Loggført

BH Welincha's Mirakel
Sider: 1 [2]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: