Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Rik Hopphinder  (Lest 1280 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Buffy
Unghund
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« på: Februar 18, 2008, 12:26:09 »

Er på utkikk et RIK hopp hinder. Det er det hinderet som er sammenleggbart og er en meter høgt. Er det noen som vet hvor jeg kan anskaffe et slikt hinder?

Loggført
Mikkel
Unghund
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #1 på: Februar 18, 2008, 17:20:07 »

www.handlers.no

De selger slike med "duk" fra Bende.
Loggført

Myrullens Isko Nirm & Marschas VI "Vida"
Ronny
Kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: Februar 18, 2008, 17:31:43 »

www.handlers.no

www.gappay.dk

Det som slår meg anngående alle hinderne er prisen, er jo sabla høy 12-1500,- for noe man bygger selv på 5.min.. Roll Eyes
Loggført

Ronny
Kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: Februar 18, 2008, 17:35:59 »

www.handlers.no

http://butik.backamohundtjanst.se/main.asp?try=Cookie&Butik=4&Sprak=1

Edit: Fikset quote. Admin
« Siste redigering: Februar 18, 2008, 19:04:15 av Brukshundforumet Admins » Loggført

Mikkel
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #4 på: Februar 18, 2008, 18:57:22 »

www.gappay.dk

Det som slår meg anngående alle hinderne er prisen, er jo sabla høy 12-1500,- for noe man bygger selv på 5.min.. Roll Eyes

For de som er flinke til slike ting, så går det sikkert bra. Men for oss dødelige som ikke kan bygge den type hinder på egenhand, må nok ty til de kjøpte varene....
Loggført

Ronny
Kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #5 på: Februar 19, 2008, 13:55:02 »

www.gappay.dk

For de som er flinke til slike ting, så går det sikkert bra. Men for oss dødelige som ikke kan bygge den type hinder på egenhand, må nok ty til de kjøpte varene....

Ikke så vanskelig, dra til en eller anna butikk med lager og spør om de har noen paller de ønsker og kvitte seg med. Så velger du den str du ønsker, finns flere forskjellige. Så spikrer du bare på noen planker så pallen så den kan stå stødig..ska ta et bilde av noe den lokale sch hund klubben her i byen har laga så for dokker se ka æ mein Grin
En annen modell er litt plank og spiker Grin 3 lengder med 2"x3" 2 på hinderets høyeste punkt og en på bredeste punkt. så spikker disse sammen så det blit en hva skal jeg si en U. Så frenger du noen planker Grin 6.stykker som er 4 a høyden og 2 av bredden. disse spikrer du på vær side av U med jevn ytterkant og slik at de stikker innenfor U(ramma) så trenger di masse planker so har langden som er inni ramma, disse trer du ned i U så mange du ønsker etter ønsket høyde. Og så må du ha støtteben.. Grin Denne modellen er eacy Wink
Loggført

Mikkel
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #6 på: Februar 19, 2008, 17:56:29 »

Ikke så vanskelig, dra til en eller anna butikk med lager og spør om de har noen paller de ønsker og kvitte seg med. Så velger du den str du ønsker, finns flere forskjellige. Så spikrer du bare på noen planker så pallen så den kan stå stødig..ska ta et bilde av noe den lokale sch hund klubben her i byen har laga så for dokker se ka æ mein Grin
En annen modell er litt plank og spiker Grin 3 lengder med 2"x3" 2 på hinderets høyeste punkt og en på bredeste punkt. så spikker disse sammen så det blit en hva skal jeg si en U. Så frenger du noen planker Grin 6.stykker som er 4 a høyden og 2 av bredden. disse spikrer du på vær side av U med jevn ytterkant og slik at de stikker innenfor U(ramma) så trenger di masse planker so har langden som er inni ramma, disse trer du ned i U så mange du ønsker etter ønsket høyde. Og så må du ha støtteben.. Grin Denne modellen er eacy Wink

Et slikt i tre skulle til og med jeg ha klart å snekra sammen da, men de blir jo ikke helt sammenleggbart og lett å ta med seg overalt da....
Loggført

StoreSlem
Administrator
Utlogget Utlogget

« Svar #7 på: Februar 19, 2008, 18:45:56 »

Elektrisk skrutrekker og bytte ut noen av spikrene med skruer for å gjøre det mer transportabelt.. Monterer jo en slik sak på 5 minutter da i allefall.

Det er ganske så enkelt å bygge noe fra bunnen av også da, 4 stk 2x4 tommers planker til bunnstøtte og reisverk så kan du feste noen tynnere planker med noen enkle kroker til du når den høyden du vil ha.

Om du stikker på en god jernvare/byggebutikk så hjelper de deg helt sikkert med alt du trenger for å få dette så smidig som mulig.
Loggført

Det bor en grevling i taket
Wenche Jo
Kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #8 på: Februar 19, 2008, 19:13:08 »

Hah....da hadde jeg heller spart litt en mndt og kjøpt meg et lett og hendig hinder, Bende eller Gappay, som jeg lettvindt legger i baggen og tar med i bilen, itt no dikkerarier... Grin
Loggført
Laila
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #9 på: Februar 19, 2008, 19:56:32 »

Hah....da hadde jeg heller spart litt en mndt og kjøpt meg et lett og hendig hinder, Bende eller Gappay, som jeg lettvindt legger i baggen og tar med i bilen, itt no dikkerarier... Grin

He he , ja eller spart enda lenger , kjøpt en større bil og SÅ hadde det blitt plass til Ronny sitt designhinder  Cheesy

Jeg har et Gappayhinder , funker fint det, men det er krever jo litt  plass det også pga lengden da  Smiley
Loggført

Supreme Guardians Eleanor
BH Wickewire's Anguloa Clowesii
BH Mai Tuk Ninja
N S UCH BH N BCH IP( RSP3 RRP3 Lp Elite NBF spor A NBF rundering A)
Supreme Guardians Anastasia
BH RRP3 RSP1 Supreme Guardians Cleo
BH RSP1 Supreme Guardians Diablo
Ronny
Kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #10 på: Februar 19, 2008, 20:21:50 »

Større bil og flere hunder Grin
Loggført

Maria
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #11 på: Februar 20, 2008, 20:08:17 »

Haha mye lurere å snylte på andre skjønner dere vel...så slipper man alt bryderi.....men man må huske å farge etterveksten (blond sef)  Grin Grin Grin

TrallaLA
Loggført

Puma de Malandanza
BH Pico vom Haus Mecki SchH I
http://www.mrpico.com
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: