www.gappay.dk Det som slår meg anngående alle hinderne er prisen, er jo sabla høy 12-1500,- for noe man bygger selv på 5.min..

For de som er flinke til slike ting, så går det sikkert bra. Men for oss dødelige som ikke kan bygge den type hinder på egenhand, må nok ty til de kjøpte varene....
Ikke så vanskelig, dra til en eller anna butikk med lager og spør om de har noen paller de ønsker og kvitte seg med. Så velger du den str du ønsker, finns flere forskjellige. Så spikrer du bare på noen planker så pallen så den kan stå stødig..ska ta et bilde av noe den lokale sch hund klubben her i byen har laga så for dokker se ka æ mein

En annen modell er litt plank og spiker

3 lengder med 2"x3" 2 på hinderets høyeste punkt og en på bredeste punkt. så spikker disse sammen så det blit en hva skal jeg si en U. Så frenger du noen planker

6.stykker som er 4 a høyden og 2 av bredden. disse spikrer du på vær side av U med jevn ytterkant og slik at de stikker innenfor U(ramma) så trenger di masse planker so har langden som er inni ramma, disse trer du ned i U så mange du ønsker etter ønsket høyde. Og så må du ha støtteben..

Denne modellen er eacy