Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: GPS  (Lest 1205 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Roger
Unghund
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

GPS
« på: Februar 27, 2008, 18:36:15 »

Garmin 60 csx-lite brukt selges med kart over Østlandet

Kr 2.300.-

rogernaess@gmail.com

Loggført

"it ain`t  over till the fat lady sings"
Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #1 på: Februar 27, 2008, 19:52:15 »

hehe, en sånn kunne jeg trengt.. Finnes ingen som er mere forvirret over hvor man er enn meg!!  Grin Grin
Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
Tigermind
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: Februar 27, 2008, 20:02:13 »

sånn som jeg sa til søstern når vi skulle fra lillehammer til stavanger...jeg vet hvor vi er og vi skal dit *peker på kartet*...etter en stund med kjøring...NÅ vet jeg hvor vi er!!! vi er et lite stykke unna der vi sku vært men kan kjøre der og der så kommer vi frem!

Jeg sa forøvrig aldri på turen at jeg var kartleser!
Loggført

StoreSlem
Administrator
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: Februar 27, 2008, 21:05:47 »

Det er ikke en sak for bil dette er en kjekk liten håndholdt mer bereget på folk som går seg bort i skogen.

https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=310

Jeg har en slik selv og produktet annbefales på det sterkeste, bruker den både når jeg skal på tur og som reserve gps i båten.

De største forskjellene med en slik håndholdt sak er at den har gode waypoints muligheter, innebygget kompass og andre kjekke saker.

Kan annbefales på det sterkeste..  Og prisen er også helt grei om det er med kart på den.. da er dette et meget godt kjøp..
Loggført

Det bor en grevling i taket
Roger
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #4 på: Februar 27, 2008, 22:48:59 »

takk, storeslem Grin Som om jeg skulle sagt det selv, kjempekjekt når man skal gå lange spor, og man kan merke alle gjenstander i sporet med GPS`n, og går man seg helt bort er det bare å trykke track back så finner man hjem igjen.
 Wink
Loggført

Tigermind
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #5 på: Februar 27, 2008, 23:53:18 »

har hørt rykter om folk som går konkurranser med spor og de går og går til de har gått seg bort! hihi
Best å drive på en oppmerket bane da sier jeg Wink
Loggført

Ronny
Kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #6 på: Mars 05, 2008, 10:28:43 »

Splitter nye... http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=30188
Loggført

Roger
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #7 på: Mars 07, 2008, 04:50:56 »

he he at du står oppført som kverulant forstår jeg nå  Shocked som du ser så er det snakk om usa model, med miles og feet og med grovkart over USA, ( kanskje kjekt å ha`) min er en europeisk modell med minnebrikke på 2GB og kart over østlandet, og bare kartene har en verdi på KR.1500.- om ditt innlegg Ronny var ment som en advarsel at dette var et dårlig kjøp så må jeg skuffe deg , for den ble solgt temmelig raskt til en fornøyd kjøper.

Ser på ditt innlegg som et forsøk på å sabotere mitt salg, noe som tydlig står i din stil, men bedre lykke neste gang
Loggført

Ronny
Kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #8 på: Mars 07, 2008, 10:35:42 »

he he at du står oppført som kverulant forstår jeg nå  Shocked som du ser så er det snakk om usa model, med miles og feet og med grovkart over USA, ( kanskje kjekt å ha`) min er en europeisk modell med minnebrikke på 2GB og kart over østlandet, og bare kartene har en verdi på KR.1500.- om ditt innlegg Ronny var ment som en advarsel at dette var et dårlig kjøp så må jeg skuffe deg , for den ble solgt temmelig raskt til en fornøyd kjøper.

Ser på ditt innlegg som et forsøk på å sabotere mitt salg, noe som tydlig står i din stil, men bedre lykke neste gang

Ikke ment som det Roger...tenkte nok den var solgt, å la ut en link her til GPS om flere ønsket til ikke en alt for ille pris Grin
Jeg ville valgt din også fremfor en USA.mod Wink
hehe, de selges temmelig raskt om prisen er rett Cool

Å HVA DU SER PÅ MINE INNLEGG SOM ER KLINKENE LIKE GYLDIG FOR MEG, DU LIDER IKKE AV ANGST Huh?

Edit: Fikset quote. Admin Huffsa
« Siste redigering: Mars 08, 2008, 04:39:46 av Huffsa » Loggført

Roger
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #9 på: Mars 07, 2008, 13:02:46 »

Grin neida lider ikke av angst-ikke ennå ihvertfall, siden jeg fikk solgt den Tongue mulig jeg missforstod din tilleggsinformasjon , men siden det var midt på natta måtte jeg bare rope "litt" til deg Ronny.
Loggført

Ronny
Kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #10 på: Mars 07, 2008, 15:30:22 »

Åsså ble den best i test a tv2 for de som tar de testene seriøst,,neida bare bjeff i vei, er så vant med det Grin
Loggført

Snusken
Gjest
« Svar #11 på: Mai 02, 2008, 12:08:28 »

NRH Anbefaler faktisk 60 CX, fremfor CSX her er hva de skriver som begrunnelse.

Våre eksperter anbefaler 60 CX til fordel for 60CSX (som har høydemåler og kompass). Årsak:

Årsak, Batterilevetid og mindre funksjoner å sette seg inn i. Det er et digitalt kompass på csx. Hvis en ikke slår dette av under marsj, vil det komme i konflikt med gps "plotting". GPS må være i vater og det brukes betraktelig mer strøm. GPS vil også oppleves som tregere.

Så her står CX på ønskelista  Grin
Loggført
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: