Her må jeg bare inn og si noe..hehe

Når det gjelder tørrfor så er det jo bare å se hva som kommer ut ræva når hunden skal gjøre i fra seg!! Er jo kilosvis, man må jo ha en søppelsekk med for å plukk opp!! Hvorfor det, jo for hundens kropp skiller ut all dritten den ikke trenger. Akkurat som menesker når vi har fylt oss med dritt!!
Jeg har en gutt med forallergi, tror dyrelegen...Jeg prøvde og gå over på Wom33, gikk på det i 3-4mnd, han elsket det..sprang til skåla på tidene han visste at det var mat å få, MEN han fikk stor byller i hodeflaten og imellom tærne så vi sluttet og gikk over på allergifor, byllene forsvant, men kløen ser ikke ut til og forsvinne uannsett hva slags type for jeg gir han...å han springer ikke akkurat til skåla nu:(
Jeg var uerfaren med hund å dro på dyrebutikken for å kjøpe for, hadde ikke et clue på hva slags for jeg skulle velge, oppdretter hadde brukt Royal Canin. Men jeg hadde hørt at Eukanuba var både DYRT og BRA så jeg gikk for det

Så vi gikk nu på valpeforet, så skulle han bynne på unghundfor å jeg gikk på dyrebutikken igjen å lurte på hva jeg skulle bruke, denne personen har jobbet i 9-10 år i butikken. Han spurte hva slags hund jeg hadde..en Dobermann..okey en aktiv hund, så han ga meg høyproteinfor som han gikk på 6-7mnd, var da problemene bynte...Har jeg en hund som trenger høyproteinfor!!
Jeg tror nok at man burde gå tilbake til slik Laila beskriver, man tager det man haver

Husker selv vår kjøre Labrador Caso når jeg var liten, han fikk kun meneskemiddager..samme som resten av familien spiste. Brødskiver med leverpostei til frokost..hehe...
Tørrfor burde man kanskje kun bruke i nødens tillfelle, slike dager man f.eks ikke har middag..
Traff en kar som hadde kjøpt en muggen forpose, dette så han ikke før midten av posen var nådd og hunden ble skikkelig syk av foret.

God Helg folkens, Nå skal vi dra og spore fiskekaker