|
Laila
|
 |
« på: Mars 02, 2008, 18:55:51 » |
|
I dag har vi vært på årets første skikkelige lydighets trening utendørs  , himmel så deilig å ha ekte GRESS under beina igjen. Nå skal jeg be aftenbønn  hver eneste kveld om at vi ikke skal få mere snø  Vi har jo vært heldige med å kunne trene innendørs i vinter både i garasjeannlegg og i flerbrukshall m/kunstgress men ingen ting kan komme opp mot ekte vare  PS: dette er ikke ment å tirre dere med 1 meter snø altså 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Supreme Guardians Eleanor BH Wickewire's Anguloa Clowesii BH Mai Tuk Ninja N S UCH BH N BCH IP( RSP3 RRP3 Lp Elite NBF spor A NBF rundering A) Supreme Guardians Anastasia BH RRP3 RSP1 Supreme Guardians Cleo BH RSP1 Supreme Guardians Diablo
|
|
|
|
Ronny
|
 |
« Svar #1 på: Mars 02, 2008, 19:54:14 » |
|
I dag har vi vært på årets første skikkelige lydighets trening utendørs  , himmel så deilig å ha ekte GRESS under beina igjen. Nå skal jeg be aftenbønn  hver eneste kveld om at vi ikke skal få mere snø  Vi har jo vært heldige med å kunne trene innendørs i vinter både i garasjeannlegg og i flerbrukshall m/kunstgress men ingen ting kan komme opp mot ekte vare  PS: dette er ikke ment å tirre dere med 1 meter snø altså  hmm..be for hele Norge da 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
KaBå
Gjest
|
 |
« Svar #2 på: Mars 02, 2008, 20:51:17 » |
|
Hehe du trenger ikke å be for vestlandet. Ikke for min del ivertfall  Vi har hatt to perioder med snø i vinter, og det var fin snø knappe to tre dager til sammen. Ellers har vi hatt regn, enda mere regn, slaps og vind Så jeg skulle gjerne hatt en skikkelig uke med minus grader og en meter snø og sol  Krysser fingrene for påskeferien 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Circameg
|
 |
« Svar #3 på: Mars 02, 2008, 22:03:58 » |
|
Her i dalen har vi endel snø ennå, men jeg bor ikke så langt unna deg Laila, så da er det vel håp her også ..*jippiiii*
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
elling
Unghund

Utlogget
Kjønn: 
XO Artige Elling
|
 |
« Svar #4 på: Mars 02, 2008, 22:08:20 » |
|
Hei! Vi har vært på kennelsamling i Åndalsnes i helgen med xo og vangteigen folket  Det har vært en kjempe flott helg med mye bra trening.  Men fy f så kalt  Det var godt å komme hjem til litt varmere strøk 
|
|
|
|
|
Loggført
|
:O)
|
|
|
|
Laila
|
 |
« Svar #5 på: Mars 02, 2008, 22:15:10 » |
|
Her i dalen har vi endel snø ennå, men jeg bor ikke så langt unna deg Laila, så da er det vel håp her også ..*jippiiii*
Du får komme deg ut av dalen da vettu....her kan du gå spor/rute uten snø og fiskeboller 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Supreme Guardians Eleanor BH Wickewire's Anguloa Clowesii BH Mai Tuk Ninja N S UCH BH N BCH IP( RSP3 RRP3 Lp Elite NBF spor A NBF rundering A) Supreme Guardians Anastasia BH RRP3 RSP1 Supreme Guardians Cleo BH RSP1 Supreme Guardians Diablo
|
|
|
|
Circameg
|
 |
« Svar #6 på: Mars 02, 2008, 23:24:36 » |
|
Jeg jobber med saken.. er så forbanna dyrt over alt.. Og leie er jo så og si håpløst med 3 hunder!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kjersti
|
 |
« Svar #7 på: Mars 03, 2008, 00:08:07 » |
|
Så slem du er mot oss i vinterland nå Laila  Men jeg nyyyyter snøen her nord .) Blir ikke så mye sportrening, kan man si. Men her er det glitrende vakkert med fantastisk skiføre og helt ubeskrivelig nordlys hver kveld  Så hundene får kose seg med å løpe milevis på tur i stedet for å trene hodene sine he he. Må jo ha litt fysikk også da...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Laila
|
 |
« Svar #8 på: Mars 03, 2008, 00:31:26 » |
|
Så slem du er mot oss i vinterland nå Laila  Men jeg nyyyyter snøen her nord .) Blir ikke så mye sportrening, kan man si. Men her er det glitrende vakkert med fantastisk skiføre og helt ubeskrivelig nordlys hver kveld  Så hundene får kose seg med å løpe milevis på tur i stedet for å trene hodene sine he he. Må jo ha litt fysikk også da... Ski ....nei jeg driver ikke med ekstremsport  Det å spenne disse her foran meg i løypa ville vært å be om lårhalsbrudd 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ronny
|
 |
« Svar #9 på: Mars 03, 2008, 10:32:07 » |
|
Så slem du er mot oss i vinterland nå Laila  Men jeg nyyyyter snøen her nord .) Blir ikke så mye sportrening, kan man si. Men her er det glitrende vakkert med fantastisk skiføre og helt ubeskrivelig nordlys hver kveld  Så hundene får kose seg med å løpe milevis på tur i stedet for å trene hodene sine he he. Må jo ha litt fysikk også da... Ski ....nei jeg driver ikke med ekstremsport  Det å spenne disse her foran meg i løypa ville vært å be om lårhalsbrudd  Glemte du Nordland i går kveld 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Djerve
|
 |
« Svar #10 på: Mars 03, 2008, 11:24:11 » |
|
det snør det snør tidelibom.  Nå burde det egentlig bare holde seg til påske. Min søster sendte meg skrytebilde fra sandefjord igår om hvor nyyydelig vårvær det var der. jadda 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ronny
|
 |
« Svar #11 på: Mars 03, 2008, 12:30:19 » |
|
det snør det snør tidelibom.  Nå burde det egentlig bare holde seg til påske. Min søster sendte meg skrytebilde fra sandefjord igår om hvor nyyydelig vårvær det var der. jadda  Vil heller ha vår til Påske 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Laila
|
 |
« Svar #12 på: Mars 03, 2008, 12:55:55 » |
|
Glemte du Nordland i går kveld  Nei da Ronny glemte dere ikke, men jeg synes det er synd du skal brenne inne med et lager av fiskeboller vettu Edit: Fikset quote. Admin Huffsa
|
|
|
|
« Siste redigering: Mars 03, 2008, 21:10:29 av Huffsa »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ronny
|
 |
« Svar #13 på: Mars 03, 2008, 13:06:47 » |
|
Nei da Ronny glemte dere ikke, men jeg synes det er synd du skal brenne inne med et lager av fiskeboller vettu  NU sluttet det  Så da e det bare å sett fart  Fiskeboller  bi jo sikkert et gris å få kappet..hehe... Edit: Fikset quote. Admin Huffsa
|
|
|
|
« Siste redigering: Mars 03, 2008, 21:11:18 av Huffsa »
|
Loggført
|
|
|
|
|