Sider: 1 ... 4 5 [6]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hundemoten, følger du den?  (Lest 4965 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Roger
Unghund
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #75 på: Mars 29, 2008, 18:13:35 »

Joda "storealpakka" , , så bare spør meg om momspliktige varer og tjenester, og om tolldeklarasjoner -det er vel ikke andre regler for dyrebutikker en andre bransjer. ???Husk det KAN være personer på disse forumene som har drevet, og driver butikk Wink
 De nettbutikkene jeg handler hos er alle eldre enn 2 år.  Og for meg er ikke en kjede tegn på kvalitet og kunnskap ( rema/rimi/prix er også kjeder, men å påstå at de ansatte har kunnskap om mat er vel en drøy påstand Grin)
Selvsagt har jeg lagt merke til at det finnes fugl, fisker, kaniner innerst i mange butikker men det er utenfor mitt interesse område. Jeg er i butikken for å kjøpe hunde utstyr- og og da forventer jeg kunnskap om hundeutstyr å bryr meg lite om at den ansatte er himmla god på dvergkaniner!

Ta f.eks Bilbur- det eneste som tilbys er disse eggdelerne( samenleggbare netting bur) det finnes noen få, (3 stk i Oslo )som har det, men det er ikke kjedebutikker , og de er eldre enn 5 år.
Og at store kjeder ikke klarer å presse prisene mere på fõr er for meg en gåte.

Loggført

"it ain`t  over till the fat lady sings"
Roger
Unghund
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #76 på: Mars 29, 2008, 18:28:10 »

jeg bare MÅ,  Smiley siden Storealpakka avsluttet diskusjonen med av det var vi som ikke forstod forretningsdrift vil jeg bare føye til at det er sånne som oss, ukompetente kunder som du skal leve av. Det er vi kundene som sørger for at du kan ta ut lønn !
Og til slutt må jeg si jeg blir skeptisk om det er slik holdning du møter  dine kunder med ! Så jeg ønsker deg likevel lykke til videre, og håper for din del at du ikke blir en del av statistikken selv.
Loggført

"it ain`t  over till the fat lady sings"
Heidi
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« Svar #77 på: Mars 29, 2008, 20:15:17 »

Jeg blir litt lamslått over holdningen din Storealpakka, både til oss her på forumet og til dine kunder Shocked
Din holdning er en av faktorene til at jeg handler utstyr på nettet Grin Da slipper jeg å gå forbi bugnende hyller med ubrukelig stæsj og en nedlatende allvitende jentunge bak disken.

Man får jo bare håpe du vokser på deg litt ydmykhet med åra, du har jo fortsatt tiden foran deg.
Loggført

Den som aldri gjør feil - har intet gjort!!
Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

« Svar #78 på: Mars 29, 2008, 23:20:48 »

Jeg søkte på en zoo butikk jobb å fikk den.. men takket nei til 120 kr timen. Det er rett og slett **** betalt.

Ellers er jeg enig i at det ikke er alle produkter som har like stor avanse i en zoo butikk, deriblandt fór. Det billigste foret jeg har funnet i en zoobutikk er Franks Pro Gold. Det ligger på rundt 400 kr sekken.

Det merkelige var at pro gold hadde høyere avanse enn andre dyre for og det er bra Smiley

Men jeg kan sladre og si du finner for til 299,- for 15 kg som varer 70 dager til 25 kg hund

Kan du fortelle meg hvor også da kanskje Wink
Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
Luna-jenta
Gjest
« Svar #79 på: Mars 30, 2008, 05:14:34 »

Innimellom Heidi,er du bare helt uspiselig Sad kan du ikke diskutere om hva du syns, uten å slenge så mye d......

Du er vel ikke den rette til å prate om holdning...

Hvor er moderatorene?
Loggført
Brukshundforumet Admins
Valp
**
Utlogget Utlogget

« Svar #80 på: Mars 30, 2008, 16:56:02 »

Innimellom Heidi,er du bare helt uspiselig Sad kan du ikke diskutere om hva du syns, uten å slenge så mye d......

Hvor er moderatorene?

Når noen går hardt ut i en debatt må en også tåle like kvasse svar tilbake. Vår oppfordring er å respektere sine med debattanter og ikke oppvigle til mer bråk!

Om du finner et innlegg støtende vil vi tipse om ”rapporter knappen” ved innlegget.
Loggført
Luna-jenta
Gjest
« Svar #81 på: Mars 30, 2008, 17:05:47 »

Sorry,det tenkte jeg ikke på.

Skal legge det på minne Wink
Loggført
Heidi
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #82 på: Mars 30, 2008, 20:22:21 »

Hvor er moderatorene?

Oj, Luna-jenta..........få høre hvilke holdninger jeg har som gjør meg uberettiget til å uttrykke meg her?Huh? Shocked
Loggført

Den som aldri gjør feil - har intet gjort!!
Sider: 1 ... 4 5 [6]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: