Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Priser på hundefór.  (Lest 904 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Circameg
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

« på: Mars 18, 2008, 16:30:09 »

I dag har jeg vært å kjøpt tørrfór til hundene. Å fyttigrisen for noen priser. Her gjelder det visst bare å bli norgesmester å få sponset seg litt fór.

Jeg kjøpte Royal:

1 15 kg Maxi Mature a kr 535

1 4 kg Maxi Junior a kr 259.

Fór til 794 kr.

Hvordan er dette mulig!!

Når jeg kjøper Vom og Hundemat betaler jeg 200 kr for 20 kg. Et fór som er mye drøyere og bedre. Blir sjokka jeg  Shocked
Loggført

Skjønnheten kommer innenfra Smiley
http://www.gardsjente.com
storealpakka
Unghund
Utlogget Utlogget

Det er mange veier til Rom.

« Svar #1 på: Mars 18, 2008, 16:48:24 »

Det er helt utrolig ja!

Meld deg inn i oppdretter klubb.

Selv forer jeg ca 50/50 tørt og vom og hundemat. Jeg synes ikke VogM er så mye drøyere, emn det er fordi hundene mine er temmelig aktive. Men billigere er det!

Hos Eukanuba som jeg er medlem av, så kjøper du tre sekker og får to. Eller siden du foret kjøtt aå har du eukanuba everyday sekker på 19 kg til 349,- Eller så finner du Iams hos tropehagen-zoo til 299 for 15 kg.

Selv bruker jeg raseforene til Eukanuba da disse har masse kjøtt i seg, cavalier foret kan tilogmed brukes som kattemat, fordi det har så mye animalskeproteinkilder.

Vanlige eukanuba synes jeg de blir litt tørre i pelsen av, men når man bruker VogM  ved siden av så merker man jo ikke det.

Det værste er at vi dyrebutikker tjener omtrent ikke noe på forsekkene, kalkylen er sykt lav, og dekker egentlig kun opp kostprisen. Men leverandørene derimot... X'en jobbet for en forleverandør.. Han fikk jo sekkene til slikt og ingen ting. Under halvparten av vi dyrebutikkene betaler for de.

Og nå skal jo Foravgiftene gå opp igjen... jada.. flott land Smiley
Loggført
Laila
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: Mars 25, 2008, 15:53:05 »

Når jeg kjøper Vom og Hundemat betaler jeg 200 kr for 20 kg. Et fór som er mye drøyere og bedre. Blir sjokka jeg  Shocked

Jepp Vom&Hundemat er bra,drøyt og "billig" fòr.
Vi betaler kr 3000 for 200 kg. Holder lenge her med 3 dober og en pelsdott som også får litt av det.

(Idag stjal Anna av puddeltørrforet til pelsdyret, reklamen på pakken sier: "fine and curly hair" Roll Eyes Nå venter jeg i spenning  Grin Tongue)
Loggført

Supreme Guardians Eleanor
BH Wickewire's Anguloa Clowesii
BH Mai Tuk Ninja
N S UCH BH N BCH IP( RSP3 RRP3 Lp Elite NBF spor A NBF rundering A)
Supreme Guardians Anastasia
BH RRP3 RSP1 Supreme Guardians Cleo
BH RSP1 Supreme Guardians Diablo
Wenche Jo
Kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: Mars 25, 2008, 16:54:59 »

Anna har en drøm...tydeligvis Grin
Loggført
StoreSlem
Administrator
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #4 på: Mars 25, 2008, 17:00:19 »

Dette ga meg følgende bilde i mitt rare hode...

Matmor kommer løpende (i sakte baywatch film) mot matskåla hvor hun roper nei i panikk mens bilder av en krøllete dobermann med bloddryppende munn etter å ha spist puddelen i to jafs for å være den eneste dopuddelmann ruller sakte over skjermen som en tankeboble..
Loggført

Det bor en grevling i taket
Laila
Små kverrulant
Utlogget Utlogget

« Svar #5 på: Mars 25, 2008, 17:27:58 »

Dette ga meg følgende bilde i mitt rare hode...

Matmor kommer løpende (i sakte baywatch film) mot matskåla hvor hun roper nei i panikk mens bilder av en krøllete dobermann med bloddryppende munn etter å ha spist puddelen i to jafs for å være den eneste dopuddelmann ruller sakte over skjermen som en tankeboble..

Baywatch  Roll Eyes......bloddryppende.....jafs .....Du har lest for mye påskekrim du  Grin
Loggført

Supreme Guardians Eleanor
BH Wickewire's Anguloa Clowesii
BH Mai Tuk Ninja
N S UCH BH N BCH IP( RSP3 RRP3 Lp Elite NBF spor A NBF rundering A)
Supreme Guardians Anastasia
BH RRP3 RSP1 Supreme Guardians Cleo
BH RSP1 Supreme Guardians Diablo
jaroshund
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #6 på: April 06, 2008, 14:52:02 »

Som Vom & Hundematforhandler så fullfôrer vi selvfølgelig på dette. Fame er ca 16 kg. Det betyr at hun skal ha 320 gram fôr i døgnet. 1 kg koster 20 kroner - og denne har jeg da i drøyt 3 dager. Velger jeg å fore på 20 kgs blokk til kr 210,- isteden for 1 kgs pølse, så har jeg denne i 2 mnd. Altså fullfôrer jeg min hund på Vom & Hundemat for kr 105,- / mnd hvis jeg benytter 20 kgs blokk - eller evt 200 kr/ mnd om jeg benytter 1 kgs pølser.

Hvem sa at det var dyrt å råfôre?
Loggført

JaRo`s Hund http://jaroshund.no
Forhandler av Vom & Hundemat
Kjersti D
Unghund
Utlogget Utlogget

« Svar #7 på: April 07, 2008, 08:36:53 »

Jeg bruker RC 12 kg Schäfer adult på ca 3 uker på hannen min, og det går ca 12 kg Schäfer Junior på tispen på ca 4 uker.... Fôrer kunn tørrfor, og betaler faktisk ingen ting for det :-)

Er ikke det hærlig å bli sponset med fôr fra Royal Canin  Grin Grin

Kjersti
Loggført

BH Jean Dark High Love
Black Jax Bit's Of Insolence

IPO3 SchH3 H-Cayos av Xazziam
IPO2 SchH3 v Troll vom Kassler Kreuz
Diesel van Gogh
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: