Sider: 1 ... 3 4 [5]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Er straff dyreplageri...?  (Lest 3800 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Luna-jenta
Gjest
« Svar #60 på: Mai 07, 2008, 12:34:40 »

He he hvor er jeg hysterisk...

Mulig det har sklidd ut litt ,Ronny,men det var et svar til både StoreSlem og Kabå.

Disco,nå har ikke jeg vært så veldig aktiv i denne tråden da...

Loggført
Disco
Gjest
« Svar #61 på: Mai 07, 2008, 12:47:18 »

He he hvor er jeg hysterisk...

Mulig det har sklidd ut litt ,Ronny,men det var et svar til både StoreSlem og Kabå.

Disco,nå har ikke jeg vært så veldig aktiv i denne tråden da...

Det er noen mennesker en oppfatter at bare er ute etter å spre rundt seg med eder og galle. Det er ikke førstegangen jeg har observert at du har fyrt løs på administratorene her uten grunn. Jeg kan ikke finne noen trusler eller mobbing i denne debatten. Kanskje du burde definere hvor du finner trusler og mobbing? Jeg for min del trives her og det er selvfølgelig opp til en selv om en vil være på et forum eller ikke. Om det er så ille som du påstår så må jeg si jeg ikke forstår hvorfor du er her?
Loggført
Luna-jenta
Gjest
« Svar #62 på: Mai 07, 2008, 13:03:16 »

ups..Uten grunn ? Tror ikke "grunnene" mine tåler dagens lys jeg,Disco.

Nå var det StoreSlem jeg syns hadde vært ufin mot Kabå.

Er ikke "ute etter"noen som helst,men liker ikke at folk blir urettferdig behandlet.

Selv om man er admin så er man vel ikke automatisk fredet.?..

Du ser sikkert ikke truslene og mobbingen ,Disco ..Det har litt med hva man vil se også..

Jeg trives også til tider her..Men tydeligvis, ikke alle som trives med at jeg er her??

Loggført
Brukshundforumet Admins
Valp
**
Utlogget Utlogget

« Svar #63 på: Mai 07, 2008, 13:09:17 »

Innleggene går ikke gjennom noen sensur før de postes. Da vi til tider har stor traffikk, er det ikke mulig og overvåke alt til en hver tid. Dersom du ser noe du finner støtende, upassende eller strider imot forumsreglene; Vennligst benytt rapporteringsfunksjonen ved det aktuelle innlegget, eller kontakt oss på post@brukshundforumet.com

Mvh Admin
Loggført
Disco
Gjest
« Svar #64 på: Mai 07, 2008, 13:17:03 »

ups..Uten grunn ? Tror ikke "grunnene" mine tåler dagens lys jeg,Disco.

Nå var det StoreSlem jeg syns hadde vært ufin mot Kabå.

Er ikke "ute etter"noen som helst,men liker ikke at folk blir urettferdig behandlet.

Selv om man er admin så er man vel ikke automatisk fredet.?..

Du ser sikkert ikke truslene og mobbingen ,Disco ..Det har litt med hva man vil se også..

Jeg trives også til tider her..Men tydeligvis, ikke alle som trives med at jeg er her??

Når en går hardt ut i en debatt må en forvente å få svar. Det er det et diskusjonsforum handler om. Tåler en ikke motargumenter er et forum feil plass å være. Nei, jeg ser ikke trusler og mobbing, vis meg hvor? Jeg ser motargumentasjon, det er alt. Nå er vel også de som er administrator her også privatpersoner og deltar i debattene som privatpersoner og ikke administrator. At du har grunner som ikke tåler dagens lys er for meg urelevant, avreager å bli ferdig!
Loggført
Brukshundforumet Admins
Valp
**
Utlogget Utlogget

« Svar #65 på: Mai 07, 2008, 13:23:00 »

På bakgrunn av utviklingen i denne debatten ser en seg nødt til å stenge tråden.

Mvh Admin
Loggført
Sider: 1 ... 3 4 [5]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til: