|
KosePose
|
 |
« på: Mai 16, 2008, 12:29:06 » |
|
Hvorfor er det mye utroskap i hunde miljøet. skilsmisse statestiken er mye høyere enn blant andre.  . Her er det mange menn som blir bedratt av sine kvinner.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Heidi
|
 |
« Svar #1 på: Mai 16, 2008, 12:30:33 » |
|
Snakker vi dårlig erfaring her....................... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Den som aldri gjør feil - har intet gjort!!
|
|
|
|
KosePose
|
 |
« Svar #2 på: Mai 16, 2008, 12:34:52 » |
|
Tja følte du deg truffet beklager jeg det. dette er noe mellom deg og din mann  . Tenk på barna da.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Heidi
|
 |
« Svar #3 på: Mai 16, 2008, 12:40:01 » |
|
Hehehe, nei jeg følte meg ikke truffet  Spurte om du snakket av egen erfaring jeg, hahaha!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
KosePose
|
 |
« Svar #4 på: Mai 16, 2008, 14:17:45 » |
|
Ditt utroskap med en evt instruktør på et kurs er faktisk noe mellom ddeg og din mann. Det jeg vill belyse er at det er mange utroe kvinner i hundemiljøet 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Snusken
Gjest
|
 |
« Svar #5 på: Mai 16, 2008, 14:28:35 » |
|
Hvor har du det fra at denne statistikken er høyere blant hundefolk? Trur nå den er jevnt over høy jeg da.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
KosePose
|
 |
« Svar #6 på: Mai 16, 2008, 14:32:29 » |
|
Hva skjer på div kurs rundt om i lande. en instruktør tar tidlig kvelden det gjør ofte en eller flere kvinner som legger seg etter han håper på å få mere hjelp til hunden sin. Ja hva gjør dere ikke får den 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Snusken
Gjest
|
 |
« Svar #7 på: Mai 16, 2008, 14:34:34 » |
|
Hva skjer på div kurs rundt om i lande. en instruktør tar tidlig kvelden det gjør ofte en eller flere kvinner som legger seg etter han håper på å få mere hjelp til hunden sin. Ja hva gjør dere ikke får den  Du svarer ikke på det jeg spør om. Hvor har du det fra at det er høyere i hundemiljøet enn andre miljøer.  Trur det samme skjer like mye i andre miljøer.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
KosePose
|
 |
« Svar #8 på: Mai 16, 2008, 14:39:11 » |
|
NKK utspøring. den ble gjort forde endel mannlige instruktører benyttet seg av sin posisjon.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Cathrine
Gjest
|
 |
« Svar #9 på: Mai 16, 2008, 14:43:57 » |
|
NKK utspøring. den ble gjort forde endel mannlige instruktører benyttet seg av sin posisjon.
Det er på seg selv en kjenner andre... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Snusken
Gjest
|
 |
« Svar #10 på: Mai 16, 2008, 14:44:40 » |
|
En utspørring i egne rekker gir vel ikke svar på forholdet mellom andre miljøer? Hvor har du dette fra? Kåte kvinnfolk som bedrar finnes overalt så vidt meg bekjent 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jeanette.Å.
|
 |
« Svar #11 på: Mai 16, 2008, 14:45:44 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
KosePose
|
 |
« Svar #12 på: Mai 16, 2008, 14:47:54 » |
|
Nå er jeg en seriøs person. ikke en instruktør som hoder kurs på dere vet
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Heidi
|
 |
« Svar #13 på: Mai 16, 2008, 15:00:14 » |
|
Nei, men har du missa noen kvinnfolk fordi dem har valgt en instruktør i stedet?!?!?!??!?! Du virker jo så utrolig bitter og sjalu 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tora
|
 |
« Svar #14 på: Mai 16, 2008, 15:03:39 » |
|
Dette sier jo faktisk ikke noe om din opprinnelige påstand - om at mange menn blir bedratt av sine kvinner, ser jo mer ut som saken mer er at mange kvinner blir bedratt dersom deres mann er instruktør i NKK (eller annet verv som antagelig omfatter reising (dommere, beskrivere, instruktører) Det de sier her er jo (på godt Nord norsk) at mange mannlige NKK instruktører er otere. Så kan man kanskje gå grundigere i materialet da å se hvordan skilsmissestatistikken på mannlige instruktører i NKK er i forhold til resten av landet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|