|
Laila
|
 |
« Svar #45 på: Juni 02, 2008, 12:48:15 » |
|
Da glær vi oss til å kikke på det 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Supreme Guardians Eleanor BH Wickewire's Anguloa Clowesii BH Mai Tuk Ninja N S UCH BH N BCH IP( RSP3 RRP3 Lp Elite NBF spor A NBF rundering A) Supreme Guardians Anastasia BH RRP3 RSP1 Supreme Guardians Cleo BH RSP1 Supreme Guardians Diablo
|
|
|
|
Maria
|
 |
« Svar #46 på: Juni 02, 2008, 12:56:36 » |
|
Yes, men få med dere videosnuttene til Britt også. Hun er en litt mer dreven på film enn meg...også har hun stativ til kamerat som hihi jeg ser ut til å trenge  der får du klipp av Fabio også...et veeeldig langt bitt http://www.atome.cc/
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Maria
|
 |
« Svar #48 på: Juni 02, 2008, 14:16:33 » |
|
Utrolig flotte bilder, ikke akkurat 'kjedelige' 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
tab
|
 |
« Svar #49 på: Juni 02, 2008, 14:52:08 » |
|
Utrolig flotte bilder, ikke akkurat 'kjedelige'  Takk for det! Noen ble da ikke så værst! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
toj
|
 |
« Svar #51 på: Juni 02, 2008, 15:49:51 » |
|
hei folkens Tusen takk for at dere deler Videoene og bildene deres. Det setter vi stor pris på. Nå er det bare å hive av seg skiten å tenke fremover . Trene Trene Trene osv. Håper å se dere igjen i Trondheim  Pratas
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Maria
|
 |
« Svar #52 på: Juni 02, 2008, 19:45:03 » |
|
Noen som vet noe om Heiko?
Heiko c-arb ligger nå på siden min  Trykk på 'close' øverst i høyre hjørnet for å få den i gang 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Maria
|
 |
« Svar #53 på: Juni 02, 2008, 19:47:38 » |
|
hei folkens Tusen takk for at dere deler Videoene og bildene deres. Det setter vi stor pris på.
Må være litt taktsik vet du. Når (eller om) vi blir klare så kanskje noen gidder å filme oss  Har lagt ut det lille jeg hadde av Aira. Håper noen andre her har en bedre videosnutt enn meg 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
jeanette.Å.
|
 |
« Svar #54 på: Juni 03, 2008, 08:02:43 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ronny
|
 |
« Svar #55 på: Juni 03, 2008, 11:59:28 » |
|
Ja hvordan var nivået i årets NM
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kjersti D
|
 |
« Svar #56 på: Juni 03, 2008, 13:29:15 » |
|
Grattis til NM mesteren... Men det er jo ikke rart når han er etter Ufo  Kjempe innsats av alle, hører at det var enormt varmt for hundene... Hvem er det som drar til USA da? På WUSV.....
|
|
|
|
|
Loggført
|
BH Jean Dark High Love Black Jax Bit's Of Insolence
IPO3 SchH3 H-Cayos av Xazziam IPO2 SchH3 v Troll vom Kassler Kreuz Diesel van Gogh
|
|
|
|
tab
|
 |
« Svar #57 på: Juni 03, 2008, 17:23:49 » |
|
Kvalifisering til Wusv er igang, og minstekravet for å kvalifisere seg er vel å oppnå minst 270 poeng totalt. Men ikke alle med over 270 får dra da det er begrensede plasser. Tipper vel at Aly, Atome, Dacke av oddvarg går videre, Laila med Kustmarkens Niro er også en het kandidat.. Da er det vel ikke MANGE plassene igjen. Men det var vel flere som bemerket seg under NM vil jeg tro, så helt gitt er det ikke! Vegard med Amy hadde vel hele 96p på gruppe c, og selv om det gikk skjit i sporet, så vil nok dette ikke være gjengs der i gården. Spennende å se!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Cathrine
Gjest
|
 |
« Svar #58 på: Juni 03, 2008, 17:41:38 » |
|
Hvem er det som drar til USA da? På WUSV.....
Det vet vi ikke før NM SchH er over 19/20 juli. Først må vi igjennom VM uttak i trondheim 28 - 29 juni + NM. Men jeg tviler vel kanskje på at alle reiser til USA....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ronny
|
 |
« Svar #59 på: Juni 03, 2008, 17:46:37 » |
|
Blir schæferdeltagerene sponset av hovedklubben i slike mesterskap? reise opphold!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|